אבו פאני חתם על חוזה חדש במכבי חיפה עד 2026

הירוקים ממתינים להחלטתו. אבו פאני | דני מרון

נגמרה הסאגה: הקשר חתם על חוזה ארוך טווח ונכלל בהרכב נגד פיינורד (17:30, ספורט1). אצילי נבדק בבית חולים ואובחן עם דלקת בגיד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי סאגה ארוכה, מוחמד אבו פאני חתם היום (שלישי) על הארכת חוזה לחמש שנים נוספות במכבי חיפה. כזכור, הקשר החליף אתמול סוכן ועבר להיות מיוצג על ידי דודו דהאן, כאשר היום נערכה שיחה נוספת בין הצדדים ובה נסגרו כל הפרטים לקראת החתימה של השחקן. בעקבות החתימה, המאמן ברק בכר החליט לשלבו בהרכב למשחק נגד פיינורד הערב (17:30 בספורט1). יש לציין כי אבו פאני התאמן כרגיל לאורך כל סאגת הארכת החוזה.

עומר אצילי קם הבוקר עם כאבים עזים בכף רגלו ונסע להיבדק בבית חולים, שם אובחן עם דלקת בגיד. על פי גורמים במועדון, הקשר לא נפצע באימון. על מנת לשלול שבר, אצילי עבר צילום בכף הרגל שיצא תקין, אך בכל מקרה הוא בספק גדול למשחק הערב ובמכבי חיפה מחזיקים אצבעות שיהיה ניתן להכשירו. השחקן יעבור טיפולים וכשירותו תיבדק בסמוך לפתיחה.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער | דני מרון

במקרה שאצילי לא יוכל לפתוח בהרכב, בקבוצה יבחנו האם דולב חזיזה יכול לשחק 90 דקות ואם הדבר לא יתאפשר, גודסוויי דוניו יפתח ודין דוד יוסט לאגף.

אצילי פתח את העונה בצורה נהדרת ובזכות כושרו גם הוזמן לנבחרת ישראל לראשונה אחרי כחמש שנים.
הוא כבש 6 שערים ב-8 משחקים במשחקי המוקדמות בזירה האירופית ובישל שלושה נוספים. ביום שבת האחרון הבקיע צמד בניצחון 1:2 על בני סכנין ובסך הכול ב-11 משחקים בכל המסגרות העונה, יש לו 8 שערים ו-3 בישולים.