נקודת פתיחה: מכבי חיפה נפרדה ב-0:0 ביתי מול פיינורד

שחקן פיינורד בריאן לינסן מול שחקן מכבי חיפה עופרי ארד, בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

הירוקים פתחו את בית ה' עם נקודה. צ'ארון שרי פגע במשקוף (22) כאשר גם דין דוד ודולב חזיזה המחליף רשמו מספר החמצות. בצד השני, בריאן לינסן הגיע למספר מצבים אך החטיא וגם סחט הצלה נהדרת מג'וש כהן (20). ארד ואבו פאני נפצעו והוחלפו

(גודל טקסט)

לאחר שמונה שנים, שבה הערב (שלישי) מכבי חיפה לשלב הבתים של מפעל אירופי ונפרדה ב-0:0 מפיינורד במחזור הראשון בבית ה' בקונפנס ליג. הירוקים עמדו יפה מול הלחץ של ההולנדים בפתיחת המחצית השנייה, וגם בחלק מדקות המחצית הראשונה, וידעו גם לצאת להתקפות משלהם, כאשר לא היה חסר הרבה שהמארחת תצליח גם לכבוש ולצאת עם שלוש הנקודות.

בריאן לינסן עשה הרבה כאב ראש להגנה המקומית, אך החמיץ ממספר מצבים טובים, כאשר גם ג'וש כהן עצר פעם אחת את חלוץ האורחת (20). בצד השני, צ'ארון שרי מצא את המשקוף (22) כשגם דין דוד ודולב חזיזה, שעלה כמחליף, הגיעו למצבים טובים שכמעט הסתיימו בשער, אך רק כמעט.

מוחמד אבו פאני, שחתם רק היום על חוזה חדש עם הירוקים, ועופרי ארד נפצעו והוחלפו כשהם מדדים בדרך החוצה מכר הדשא, מה שאמור להדאיג לא מעט את הצוות המקצועי של מכבי חיפה.

עם זאת, נטע לביא שב לשחק כשנכנס כמחליף בדקה ה-82, זאת לאחר שנעדר במשך יותר מחודשיים לאחר שנפצע במשחק הראשון של העונה מול קייראט.