אחרי הודעת סכנין נגד פוקסמן: איגוד השופטים יגיש תלונה לתובע

שחקני בני סכנין מאוכזבים | דני מרון

אחרי ההודעה החריגה של סכנין שהאשימה את שופט ה-VAR נגד חיפה בגזענות, באיגוד לא מתכוונים להבליג וידרשו להעניש את המועדון

(גודל טקסט)

סערה בעקבות התלונות של בני סכנין על דוד פוקסמן, ששימש כשופט ה-VAR בהפסד 2:1 למכבי חיפה בשבת. בסכנין טענו שקופחו אחרי שפוקסמן נמנע מלהתריע על נבדל כביכול של עומר אצילי לפני שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן, והאשימו את פוקסמן בכך ש"התנהלותו מדיפה ריח של גזענות והתנשאות".

"השופט פוקסמן שכח לבדוק את ה-VAR בשער של אצילי אשר היה בנבדל .(כך עולה מבדיקת איגוד השופטים). מי שמחליט לשכוח מלבדוק שער לא חוקי בוודאי ובוודאי הוא הוא אשר הטה ובמזיד את הקרן לפנדל שער הראשון, אותו איש אותו אחראי VAR", כתבה סכנין בהודעה החריגה. "במבחן התוצאה מכבי חיפה כבשה שני שערים לא חוקיים בעוד סכנין כבשה גול חוקי אחד. פוקסמן בגד במובהק בתפקידו. גישתו הרשלנית והמזלזלת המריחה גזענות והתנשאות פגעה קשות בגבה של בני סכנין בזמן שאנשיה נותנים את כל כוחם לבנייתו.

"איך נשכנע את האוהדים התמימים למהשיך ולבוא ליציעים כאשר חלק מהשופטים בוחרים להכשיל ולהטות החלטות ולמדר את הגעת האוהדים?", המשיכו בסכנין. "ההתייפיפות ליריבות של סכנין היא מעשה גזענות ממדרגה מגעילה. איפה האנשים האמיצים של הכדורגל הישראלי? איך נמשיך לדוש קדימה בטהרה כאשר עקבינו מרופשים כתוצאה מרשלנות ומעשי גזענות. המגמה הזאת פקדה רבות את משחקי בני סכנין ומעשיו של דוד פוקסמן היו החותמת על כך. בני סכנין פונה לכל מי שידו בדבר לעצור את הגישה המתנשאת והמזלזלת במועדון!. פוקסמן הוכיח במשחק האחרון נגד מכבי חיפה שהוא לא בא לידיים נקיות ולעשות את המוטל עליו כדי לייצר ערך ספורטיבי למשחק ושהצדק ינצח. הוא ניצל את הכוח שניתן לו כשופט VAR כדי לפגוע ביד קשה במועדון שלנו!

"לאור מקרים רבים של קיפוח וזלזול מצד חלק מהשופטים, אנחנן מבקשים לעצור את זה כאן ועכשיו. דוד פוקסמן הוכיח בגישתו שהוא לא צריך להיות חלק מצוות שיפוט יותר במשחקי המועדון. מעכשיו לא ניתן לאף אחד לפגוע בהשקעה הרבה של המועדון ובאוהדי הקבוצה! פתרון אחד בפנינו עומד ובעבורו נדרשים אמיצי לב וצלולי דעת. משחק חוזר יכול לתקן את המעוות. הרחקות לשבוע וכדומה הינן אשליות וצחוק וזלזול בפנים של הכדורגל. על המנהלת לנקוט בכל האמצעים על מנת לתקן את מה שקלקל פוקסמן".

דוד פוקסמן שופט כדורגל ישראלי
האשמות קשות. פוקסמן | מאור אלקסלסי

באיגוד השופטים לא מתכוונים להבליג על ההודעה החריפה של סכנין. באיגוד כועסים על פוקסמן בעיקר בשל העובדה שלקח לו זמן רב עד שהחליט לקרוא לשופט לבחון במערכת ה-VAR את הפנדל שנשרק בסופו של דבר לזכות מכבי חיפה. עם זאת, באיגוד צפויים לפרסם הודעה בה הם מבקרים אמנם את הזמן שלקח לפוקסמן כדי להחליט, אך עם זאת תומכים בהחלטה לפסוק על פנדל לזכות חיפה.

באיגוד אף יגיש תלונה לתובע ההתאחדות כדי שיבחן העמדה לדין של בני סכנין בגין התגובה הרשמית שפרסם המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי