מכבי תל אביב לומדת לעשות לעצמה חיים קלים: "זה ייתן ביטחון"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

הצהובים מקווים שניצול ההזדמנויות מול אלשקרט יתורגם לליגה ומשוכנעים כי גם הבעיות בהגנה ייפתרו בקרוב. ואן לוון מסביר את הכעס של פריצה סביב הפנדל, מעביר מסר לדן ביטון ומודה: עסקת זרגרי לא באמת הייתה קרובה. אכזבה מכמות הקהל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מאמינים שהניצחון 1:4 אתמול (שלישי) על אלשקרט במחזור הראשון של הקונפרנס ליג, יסייע לקבוצה להתקדם מקצועית אחרי הפתיחה הרעה של ליגת העל. מכבי תל אביב הגיעה אתמול למשחק כשיש לה בעיקר מה להפסיד, אבל בסוף יצאה מורווחת בזכות ארבעת השערים שהיא כבשה. "השערים האלה ייתנו ביטחון לשחקנים", אמר פטריק ואן לוון בסיום המשחק. "פריצה כובש כבר משחק שני ברציפות וזה מאוד חשוב. אני חושב שהדבר המרכזי שאנחנו ניקח מהמשחק הזה זה שהשחקנים ראו כמה החיים יכולים להיות יותר קלים כשמנצלים את ההזדמנויות".

ואן לוון החליט לעשות בהפסקה שני שינויים כשהוציא את דן ביטון ואדוארדו גררו. על החילוף של ביטון, אמר ואן לוון: "דן ביטון הוא שחקן עם איכויות מיוחדות. אני רוצה אותו מצוין כל דקה ולא בדקות מסויימות. אני רוצה שהוא יהיה טוב כמו שהוא יכול להיות כל דקה במגרש". ביטון הוחלף אחרי שבישל לסטיפה פריצה ולגבי קניקובסקי וכבש בעצמו מפנדל. את הפנדל הראשון הוא בעט חלש לידיו של השוער. השופט זיהה שמגיע לו פנדל חוזר כי שוער אלשקרט יצא מקו השער. פריצה רצה לקחת את הפנדל החוזר, אבל ביטון התעקש לבעוט אותו מה שגרר כעס גדול מצד החלוץ בירידה להפסקה. ואן לוון התייחס לכך ואמר בפתיחות: "ביטון הוא הבועט הראשון שלנו בפנדלים ופריצה השני. יכול להיות שפריצה חשב שהוא צריך לבעוט את הפנדל החוזר, אבל ביטון בעט אותו ותיקן את עצמו. אני לא חושב שיש כאן סיפור".

סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער
ואן לוון על פריצה: "לא חושב שיש כאן סיפור" | דני מרון

ואן לוון סיפר אמש, כפי שאמר גם שלשום, כי היה לו ברור שלא תהיה עסקה מול בית"ר ירושלים על אביאל זרגרי כי הפערים היו גדולים מאוד לאורך כל הדרך וכי מה שבית"ר ירושלים ביקשה לא היה תואם את מה שמכבי תל אביב הייתה מוכנה לשלם עבור הקשר אותו היא רצתה לצרף כבר מתחילת חלון ההעברות.

גם אתמול במשחק מכבי תל אביב לא הצטיינה בהגנה בחלק הראשון של המשחק וספגה שער שוויון די מהיר מסגירה לא מספיק טובה של התקפת מעבר מצד הארמנים.

עידן נחמיאס סיפר בסיום המשחק שנושא ההגנה מאוד מציק לו ולחבריו. "אנחנו מדברים הרבה על הנושא של ההגנה", העיד הבלם שהגיע מקרית שמונה. "ואני לא מדבר רק על רביעיית ההגנה. ברגע שנעשה פעם עצירה עם שער נקי, זה ירוץ להרבה זמן. אני לא חושב שאנחנו צריכים להוכיח משהו כמכבי תל אביב. אנחנו נהיה שם במאבק האליפות ללא ספק ואני מבטיח שתהיה הגנה מאוד טובה למכבי תל אביב העונה".

על המשחק אתמול אמר נחמיאס: "היו הרבה דברים טובים במשחק. ארבעה גולים זה מספר מאוד יפה. נתנו לקהל סיבות לשמוח וזה חשוב מאוד. ניקח את המשחק הזה ונמנף אותו הלאה. היו הרבה דברים טובים שאפשר לקחת וגם פחות טובים מהם צריך ללמוד".

שחקני מכבי תל אביב דניאל פרץ, עידן נחמיאס
מחכים שההגנה תתייצב. נחמיאס ודניאל פרץ אתמול | דני מרון

נחמיאס הוסיף: "נתנו לי להתאקלם כאן נהדר. יש כאן אנשים שנתנו לי להשתלב בקלות. מכבי תל אביב שונה לגמרי מקרית שמונה. אני עובד מאוד קשה כדי להשתפר. אני עדיין מקבל טלפונים מאיזי שרצקי".

מה שאיכזב אתמול היה כמות הקהל בבלומפילד. 7,000 מנויים נרכשו לקונפרנס ליג וקצת פחות מכך הגיעו. במכבי תל אביב ציפו ליותר אמון מצד האוהדים ולא מצאו נחמה בכך שהמשחק התחיל בשעה יחסית מוקדמת. "מי שבא נהנה ממשחק טוב ותמך בקבוצה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "נקווה שלקראת משחק הבית הבא יותר קהל יגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי