בית"ר מציגה: אופטימיות וחשדנות ביום שאחרי סגירת חלון ההעברות

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים | ברני ארדוב

ההצטרפות של מארה וההישארות של זרגרי לצד הניצחון בדרבי נתנו לירושלמים תקוות להמשך, אבל סימני השאלה עדיין מורגשים היטב: האם המועדון באמת "הקשיב לרחשי הקהל" בנוגע לקשר הצעיר, מתי יגיע הפיצוץ עם שועה ולמה חוגג ממשיך לפעול מאחורי הקלעים?

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מרוצים מאוד מהמהלכים האחרונים בחלון ההעברות שנסגר אתמול (שלישי). ביממה האחרונה בית"ר צירפה את קמסו מארה והשאירה את אביאל זרגרי, ובצירוף הניצחון בדרבי הירושלמי שהושג ללא שחקנים כמו ג'וסואה מחיאס, אוראל דגני, זרגרי ומארה, האופטימיות כעת גוברת.

המשימה הבאה של משה חוגג ושל הנאמן יצחק יונגר היא להגדיל את ההכנסות ממנויים וממכירת כרטיסים. לשם כך בית"ר הורידה את מחירי הכרטיסים כבר מהמשחק הקרוב ל-60 שקל ואת המנויים ל-850. ועדיין, ספק אם ההיענות תהיה גדולה יותר. במועדון התגאו אמש ש"הקשבנו לאוהדים ולצרכים המקצועיים של הקבוצה", אבל הקהל לא קונה את זה. זה לא סוד שבית"ר הציעה את אביאל זרגרי למכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע ועשתה הכל כדי למכור אותו – רק שלא קיבלה את הסכומים שרצתה. האוהדים נמצאים בתחושה שזרגרי נשאר על זמן שאול וככל הנראה יימכר בינואר, וזה לא גורם לו לרוץ ולרכוש מנוי. אם כבר, אוהדי בית"ר מרגישים לאחרונה כמו אוהדים של בני יהודה. אם חוגג או יונגר היו יכולים להבטיח שזרגרי יישאר לפחות עד סוף העונה, הייתה להודעה הזאת משמעותית גדולה יותר.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים
אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בעיה נוספת היא העימות של חוגג עם "לה פמיליה" והידיעה שהוא עומד מאחורי כל המהלכים. חוגג צריך לקבל החלטה מה הוא עושה. כרגע הדבר הנכון הוא להפסיק את מעורבותו בקבוצה ולתת לאלי אוחנה ומוני ברוש מנדט להתמודד עם הקהל ולייצר סוג של שקט עד שעתיד המועדון יובהר ויגיע בעלים חדש. ההתנהלות הנוכחית שלו – להודיע על מינוי נאמן אך במקביל לפעול מאחורי הקלעים ולנהל את העניינים – לא תשנה שום דבר באווירה הסובבת את המועדון.

יהיו קשיים גם עם השחקנים שנשארו. ירדן שועה כרגע מושעה עד להודעה חדשה, אך קשה לראות איך מיישרים את הקו בינו לבין ארווין קומאן. השחקן התעקש אתמול לא לעבור לאשדוד או בני יהודה, אך מצד שני המאמן לא מסוגל לסבול את ההתנהלות שלו ואם אחרי וועדת המשמעת הוא יחזור על התנהלותו, המאמן לא יסכים שיתאמן עם הקבוצה. זה עשוי לגרום לבלאגן, ובטח לא לכך פילל חוגג כשרכש את שועה ב-1.4 מיליון יורו ממכבי חיפה.

ברגעים האחרונים של החלון ניסתה בית"ר להעביר את רועי פדידה לבני יהודה, אבל הטפסים נשלחו באיחור של כמה דקות והשחקן נשאר במועדון. אותו דבר קרה גם עם לירן רוטמן והפועל חדרה, שקיבלה אישרו להעבירו לשורותיה שעה אחרי סגירת החלון.

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה
לא היה שותף לחגיגה. ירדן שועה | ברני ארדוב

עוד בבית"ר: בבדיקת האולטרסאונד של אוראל דגני אובחן קרע במפשעה והשחקן ייעדר ממשחקים בחודש הקרוב לכל הפחות.