בני סכנין דורשת לפסול את בר נתן ופוקסמן מלשפוט את משחקיה

שחקני מכבי חיפה עם השופט דניאל בר נתן, מרואן קבהא שחקן בני סכנין | דני מרון

במועדון שיגרו מכתב זועם לאיגוד השופטים ובו טענות קשות נגד השופט הראשי ושופט המסך בהפסד למכבי חיפה: "ההיסטוריה שלהם מעלה חשד שמדובר בטעויות משיקולים זרים"

(גודל טקסט)

בני סכנין פתחה את העונה עם 1:3 על מכבי תל אביב ולא הייתה רחוקה מלהפתיע במחזור השני גם את האלופה מכבי חיפה, לה נכנעה בשבת מצמד שערים של עומר אצילי – שכבש תחילה לאחר שנפסק פנדל גבולי לזכות הירוקים ולאחר מכן ירה כדור אדיר בתוספת הזמן, שער שצריך היה להיפסל עקב עמדת נבדל שצוות השיפוט בראשות דניאל בר נתן ושופט המסך דוד פוקסמן לא זיהו.

לכן, בבני סכנין החליטו לא לעבור בשתיקה על אירועי המפגש בחיפה והבוקר (רביעי) פנו רשמית לאיגוד השופטים בבקשה לפסול השניים מלשפוט במשחקי הקבוצה.

בסכנין פירטו בהרחבה כיצד שגו השופטים בשני המקרים והוסיפו שעברם של שני השופטים הנ"ל רצופה בטעויות שפגעו בבני סכנין. לטענתם, "ההיסטוריה של פוקסמן ובר נתן מעלה חשד כי לא מדובר בטעויות בשיקול הדעת, אלא משיקולים זרים. השופט פוקסמן 'שכח' (!!!!) לבדוק את השער בדקה ה-90", כתבו ראשי סכנין לאיגוד, "מעשי שני השופטים במשחק האחרון זעקו לשמיים".

באיגוד, חשוב לציין, אמנם מסכימים עם אנשי בני סכנין בנוגע לטענה על כך שבדיקת ה-VAR לפני כדור העונשין הייתה ארוכה מדי, נמשכה שש דקות וגזלה זמן קצר, אולם גם הבהירו שההחלטה לפסוק לכדור עונשין מ-11 מטר הייתה נכונה ולא נראה כי תתקבל בקשת סכנין לפסול את השניים.

השופט דניאל בר נתן, בדיקת VAR
שש דקות יותר מדי? בר נתן צופה במסך | דני מרון

בנוסף, באיגוד השופטים מתכוונים להגיש תלונה רשמית לתובע ההתאחדות בדרישה להעמיד לדין את בני סכנין בעקבות ההודעה הרשמית שהוציאה אמש (שלישי), בה תקפה את האיגוד ואת פוקסמן וכן טענה להחלטה על בסיס גזעני.