מתאוסיניו יערוך בכורה במ.ס. אשדוד, קיזיטו יפתח בנוף הגליל

מתאוסיניו שחקן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

האורחת נחושה לצבור נקודות ראשונות (שבת, 19:00), הברזילאי בתמונת ההרכב: "במשחק הזה מתחילה הליגה שלנו". הוכנבוים יבצע לפחות שני שינויים ב-11

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל

הפועל נוף הגליל קיימה הבוקר (שישי) אימון מסכם וסיימה את הכנותיה לקראת המשחק הביתי נגד מ.ס.אשדוד (שבת, 19:00). הצפוניים רוצים להמשיך במומנטום החיובי אחרי הנצחון הנאה על מכבי נתניה במחזור שעבר ובקבוצה מרוצים סך הכל מצבירת ארבע נקודות מתוך שש אפשריות.

המאמן ירון הוכנבוים יחסר מחר את הקשר פדרו פטראצי, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וגם את הבלם גוטיירי טומלין, שמחלים מפריקת כתף והיום ערך אימון ראשון מלא עם הקבוצה מאז שנפצע. מי שישוב להרכב הוא הבלם דולב אזולאי, שהבריא מהווירוס שתקף אותו בשבוע שעבר ויפתח לצידם של יבגני ברקמן וירין פרץ. שינוי נוסף בהרכב צפוי בחלק הקדמי, כאשר קיזיטו יפתח על חשבונו של קווין פרייטר.

"אנחנו מגיעים בתחושה טובה, צריכים לעשות המשכיות ולהמשיך במסע שלנו לעבר היעד שקבענו לעצמנו בתחילת העונה", אמר הוכנבוים לקראת המשחק. "כהרגלנו בקודש נבוא ללחוץ על כל המגרש כמה שיותר דקות במשחק, עם שני חלוצים בשפיץ, הכי התקפי שיכול להיות. ראינו את אשדוד ואמנם היא מגיעה אחרי שני הפסדים, אבל זו קבוצה מאומנת עם חומר שחקנים טוב. כמו שאני תמיד אומר, זה לא משנה נגד מי ואיפה משחקים, אלא איך משחקים".

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', רועי שוקרני, ירין פרץ, דולב אזולאי, יבגני ברקמן, אלי בלילתי, דניאל סולומון, אלעד שחף, טימוטי מוזי, סתיו נחמני, לוואגה קיזיטו.

שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים עם סתיו נחמני
שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים עם סתיו נחמני | ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

כשהיא אחרונה בטבלה והיחידה שטרם השיגה נקודת ליגה אחרי שני מחזורים, תצא היום מ.ס. אשדוד בתום אימון הבוקר צפונה לבית מלון לקראת המשחק מחר מול נוף הגליל שניצחה במחזור שעבר את מכבי נתניה בחוץ וממוקמת בצורה מפתיעה במקום הרביעי. "מחר מתחילה הליגה שלנו", אמר אמש שחקן בקבוצה, "לא מתאים לנו לפתוח ככה את העונה. גם העונה תהיה למ.ס. אשדוד קבוצה טובה. לאף אחד לא נוח עם המצב הזה".

המאמן רן בן שמעון עשוי לחזור ולשחק עם שלושה בלמים מחר כפי שגם עשה במחזור הראשון מול הפועל תל אביב בבלומפילד. ננאד צבטוקוביץ' שנעדר מהמשחק האחרון מול הפועל חיפה בשל פציעה קלה, שב להתאמן והוא אמור לפתוח במרכז ההגנה לצד גיל כהן וטימותי אוואני. הזר החדש מתאוסיניו שצורף מבית"ר ירושלים, עשוי לערוך הופעת בכורה ישירות בהרכב. פאהד באיו שאיכזב במשחק האחרון עם כמה החמצות, נותר החלוץ המוביל של הקבוצה אבל יתכן שגל קעטבי יקבל הזדמנות לפתוח במקומו. עטאא ג'אבר שנכנס כמחליף במשחק האחרון, עשוי לפתוח בהרכב.

שחקן מ.ס. אשדוד פאהד באיו
התקשה לתרום למשחק של הקבוצה. פאהד באיו | לירון מולדובן

טריוויה

* הפועל נוף הגליל לא הצליחה לנצח את מ.ס. אשדוד בחמשת המפגשים האחרונים בכל המסגרות (שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו מאופסות).

* הניצחון האחרון היה במחזור הפתיחה של עונת 2005/06, אז הקבוצה שעדיין נקראה הפועל נצרת עילית ניצחה 1:2 במשחק בו כל השערים הובקעו מהנקודה הלבנה. זה היה אחרי ההופעה האירופית הקודמת של אשדוד, ובסיום העונה המנצחת ירדה ליגה.

* מ.ס. אשדוד היא הקבוצה היחידה שעדיין לא צברה נקודה העונה בליגת העל. גם ב-2017/18 פתחה כך את הליגה, ואז הפסידה גם במחזור השלישי.

* סך הכול אשדוד קיימה העונה שישה משחקים רשמיים, עדיין לא הצליחה לנצח וכבשה במהלכם רק שלושה שערים.

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 17:45: בני סכנין – הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 19:00: הפועל נוף הגליל – מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה – הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב – מכבי חיפה

ראשון, 19:00: הפועל חדרה – הפועל ירושלים
ראשון, 19:30: הפועל חיפה – עירוני קרית שמונה (ספורט4)
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים – מכבי נתניה (ספורט2)