יניב מזרחי: "קיבלנו סטירה, מכבי נתניה שואפת למקומות 1-4"

יניב מזרחי שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב

אחרי שער הבכורה, החלוץ סיפר לאתר הרשמי של הקבוצה על המטרות לעונה, שיתוף הפעולה עם חבריו מבית"ר ת"א/בת ים, הפתיחה המאכזבת והשחקנים מהם הוא לומד

(גודל טקסט)

מכבי נתניה לא פתחה את עונת 2021/22 כפי שציפתה, החלה את העונה עם 0:0 חלש נגד הפועל חיפה ובשבוע שעבר נכנעה בביתה 3:1 לעולה החדשה הפועל נוף הגליל, אבל בקבוצה אולי מתנחמים בכך שאת השער היחיד הבקיע החלוץ יניב מזרחי, מי שהגיע אחרי עונת שיא בבית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית.

בעונה שעברה הבקיע מזרחי 27 שערים בכל המסגרות, מתוכם 21 בליגת המשנה, ואחרי שער הבכורה הוא התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על צעדיו הראשונים בליגת העל וגם על הפתיחה הלא פשוטה שחווים היהלומים, כל זאת יומיים לפני המפגש בטדי במסגרת המחזור השלישי נגד בית"ר ירושלים (20:15, ישיר בספורט2).

"מרגיש שהגעתי למקום מאוד טוב, יש לי סיפוק אדיר במקום שאני נמצא בו עכשיו", אמר מזרחי, שעד לפני כשלוש שנים שיחק בליגה א', "אני מרגיש שהקבוצה והשחקנים מאוד התחברנו מההתחלה, וגם עם הצוות מקצועי. הגעתי למקום הנכון מבחינתי האישית, ואני רק מחכה לתת עוד ועוד".

על כך שהגיע מהליגות הנמוכות: "חובת ההוכחה עליי, אני יודע מה אני שווה מבחינתי ואני בא עם הרבה ביטחון לעונה הזאת שצברתי בעונה שעברה. אני מרגיש שאני מוכן לליגת העל, יש אנשים שאולי יגידו שליגה לאומית פחות נחשבת, אבל אני חושב שאם מצליחים להביא יכולות כמו שהבאתי בליגה לאומית – אז אני חושב שאפשר גם בליגת העל במקום כמו נתניה לעשות הרבה".

שיתוף הפעולה עם חבריו מהעונה שעברה, אמיר ברקוביץ' ופארפה גיאגון: "הצלחנו לעשות קסמים בבית"ר תל אביב וישר הרגשתי את הקסם חוזר. את מה שהבאנו מבית"ר, הרגשתי ישר באימונים כשפארפה הגיע וברקו חזר מהפציעה. אני מאוד מקווה שנצליח להביא את זה למשחקים כי יש לנו שילוב טוב ביחד".

יניב מזרחי שחקן מכבי נתניה
מאמין שהוא יכול לעשות הרבה גם בליגת העל. מזרחי | ברני ארדוב

האימונים תחת ריימונד אטפלד: "יש הרבה חומר שצריך לדעת כשאתה עם ריימונד. אתה צריך להתאים את עצמך ולדעת שיש דרישה מאוד גבוהה. האינטליגנציה של הכדורגל מאוד חשובה בשביל לדעת מה הוא רוצה ואיך הוא רוצה. צריך כל הזמן להבין אותו ולדעת איך למקסם את היכולת של הקבוצה וגם אישית".

מדוע בחר במכבי נתניה: "אני רואה שבנתניה יש דרך. יש המון רצון להביא את הקבוצה למקומות גבוהים עם דרך של כדורגל, של כדורגל חיובי. רציתי להיות במקום כזה, גם שהלכתי לבית"ר ת"א זה היה המקום שבחרתי בכוונה בגלל שמשחקים כדורגל חיובי וזה התאים לסגנון שלי מבחינתי וזה היה השיקול שלי. אני רואה את נתניה כמועדון שיעשה דברים יפים בעתיד ואני רוצה להיות חלק מזה".

שחקני התקפה שמהווים עבורו מודל לחיקוי: "אם אני מסתכל על הארי קיין, על בנזמה, תומר חמד וערן זהבי, כל אחד מהם אני ממש בוחן אותו ומנסה ללמוד ולהבין איך לקחת משהו מכל אחד. אני מנסה להביא משהו מעצמי, ולחבר את כל השחקנים הגדולים שהגיעו רחוק, אני לא לוקח מודל אחד אלא כמה. אני מאמין שאפשר ללמוד מכולם".

שחקן בית"ר תל אביב בת ים יניב מזרחי
חוגג במדי בית"ר תל אביב/בת ים. יתאהבו גם במכבי נתניה העונה? | אודי ציטיאט

פתיחת העונה הלא טובה של הקבוצה: "אני חושב שכולנו קיבלנו איזה סטירה קטנה, שאנחנו צריכים עוד יותר להבין שזה לא הולך להיות לנו קל. אנחנו צריכים לשפר את הכל, אנחנו עכשיו מאוד מכוונים לשיפור בכל הפרמטרים האלה שאנחנו אולי עשינו קצת טעויות, ואנחנו רוצים לשפר את זה ולעשות יותר טוב".

השאיפות לעונה הקרובה: "מבחינה אישית – להציג את היכולות שלי. אם זה מבחינה התקפית להבקיע ולבשל כמה שיותר. מבחינה קבוצתית זה מקום 1-4, זו השאיפה שלנו, אנחנו מכוונים גבוה. יש קבוצה טובה, יש איכות בקבוצה ואני מאמין שאם הדברים יתחברו כמו שצריך – אנשים יתאהבו בקבוצה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי