צו הסגירה הוסר: המשחק בין סכנין לבאר שבע נדחה ל-19:00

שחקני באר שבע מגיעים סוף סוף למגרש | מאור אלקסלסי

אחרי פארסה גדולה ובאיחור של שעה ורבע מהמועד המקורי, המשטרה אישרה לקיים את המשחק בעקבות הסרת שלטי הפרסום מהמגרש. במשטרה הדגישו: "העיכוב נבע מכשל בהתנהלות של מנהל המגרש"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)
בני סכנין, פירוק השלטים האלקטרוניים, אצטדיון דוחא
בני סכנין, פירוק השלטים האלקטרוניים, אצטדיון דוחא | אתר רשמי, בני סכנין

המשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע, שהיה אמור להיערך ב-17:45, יייפתח בשעה 19:00 (ספורט3). זאת לאחר שמשטרת ישראל החליטה לאחר סאגה גדולה להסיר את צו הסגירה לאצטדיון דוחא. כזכור, הקבוצה המארחת קיבלה הודעה מהמשטרה לפיה האצטדיון שלה נסגר לאירוח כשעה וחצי לפני פתיחת המשחק. הסיבה: השלטים האלקטרוניים במגרש, שלטענת המשטרה לא הוסרו למרות שהייתה הנחיה מפורשת לכך.

בסכנין הבהירו לאוהדים הראשונים שנכנסו לאצטדיון שהמשחק ייערך כרגיל, וגם הוציאו הודעה בפייסבוק. אלא שהמשטרה התעקשה למרות שאנשי סכנין כבר החלו להוציא את השלטים המדוברים מתחומי האצטדיון. בזמן שכל הדרמה הזו התחוללה, המשטרה אף חסמה את הגישה של האוטובוס של שחקני באר שבע לתחומי המגרש, כאשר במנהלת התערבו ושוחחו עם מפקדי המשטרה בצפון. בסופו של דבר הקבוצה האורחת נכנסה לתחומי האצטדיון רק בשעה 17:30, רבע שעה לפני המועד המקורי של המשחק שכמובן נדחה בשל הנסיבות.

המנהלת תקיים מחר תחקיר מול כל הגורמים המעורבים בפארסת המשחק בדוחא ותטפל בחומרה במידה שיתברר כי בני סכנין התרשלה במילוי ההוראות. גם בהתאחדות יבחנו את הדברים והאם יש להעמיד לדין את סכנין, כאשר גורמים במשטרה טוענים שסכנין העבירו להם ביום שישי תמונות שלא כללו את הלדים המדוברים.

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס באצטדיון | מאור אלקסלסי

בהודעה שהוציאה המשטרה בתגובה לאחר מכן נכתב: "בשעות האחרונות פעלו במגרש להסדרת הליקויים שחורגים מרישיון העסק הניתן להפעלת המקום, ומשהוסרו השלטים האלקטרונים המקיפים את המגרש, חתם מפקד תחנת משגב על ביטול הצו להפסקת הפעילות במקום. במשטרת ישראל מדגישים כי העיכוב במשחק נובע מהכשל בהתנהלות של מנהלי המגרש, שהתעלמו מהנחיות המשטרה במהלך כל השבוע האחרון".

יו"ר המנהלת ארז כלפון אמר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל הישראלי בכלל ובפני קבוצת הפועל באר שבע בפרט על עוגמת הנפש. אנו רואים בחומרה רבה את האירועים ואת הפגיעה בתדמית הליגה והנושא יטופל בחומרה".