בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0, רוקאביציה כמעט הכריע

כמה שהוא היה קרוב. רוקאביציה | מאור אלקסלסי

אחרי פארסת השלטים ובמשחק שנפתח באיחור של שעה ורבע, שתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים וחילקו נקודות. האוסטרלי נכנס בדקה ה-81 והיה קרוב פעמיים להכריע בתוספת הזמן. מיגל ויטור נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

אחרי פארסת השלטים האלקטרוניים, ובמשחק שנפתח באיחור של יותר משעה, בני סכנין והפועל באר שבע סיימו ב-0:0 מאכזב את המשחק שנערך ביניהן במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במומנטום טוב, כאשר סכנין כמעט הפתיעה את מכבי חיפה במחזור הקודם. אלא שעל כר הדשא התפתח משחק מאכזב במיוחד, לפחות עד לדקות האחרונות שלו. שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר מצבים, כאשר סכנין הייתה מעט טובה יותר במחצית הראשונה ובאר שבע בשנייה.

באר שבע לא הייתה מסוכנת עד שבדקה ה-81 ניקיטה רוקאביציה נכנס לבכורה. נוכחותו של החלוץ האוסטרלי הורגשה מאוד, כאשר אנסה מצא אותו בדקה ה-91 וזה נגח טוב, אבל קנדיל הדף לקרן. באר שבע הפעילה מכבש והוציאה כמה קרנות רצופות, כשהאחרונה שבהן מצאה את רוקאביציה לבד ברחבה, אבל זה בעט לא טוב והמשחק הסתיים ללא הכרעה. סכנין רושמת מצידה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד מול באר שבע, שמתקשה מאוד לכבוש בדוחא בשנים האחרונות. באר שבע איבדה שתי נקודות, אבל אולי גם את מיגל ויטור, שהתלונן על כאבים במחצית והוחלף בהפסקה.

ניקיטה רוקאביציה הפועל באר שבע
כמעט הכריע בבכורה. רוקאביציה | מאור אלקסלסי

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, ניקולה צ'ירקוביץ', מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, מרואן קבהא, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, איברהימה קונטה, רז שטיין.

הרכב הפועל באר שבע: אריאל הרוש, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, רועי גורדנה, תומר יוספי, דור מיכה, יוג'ין אנסה, איתי שכטר.