סכנין נקנסה ב-30 אלף שקל בעקבות העיכוב: "זלזלו בכל הגורמים"

בני סכנין, פירוק השלטים האלקטרוניים, אצטדיון דוחא | אתר רשמי, בני סכנין

המנהלת נזפה בקבוצה עקב הפארסה לפני פתיחת המשחק: "הצגתם את הכדורגל הישראלי באור גרוטסקי". בסכנין זעמו: "קל להיטפל אלינו"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין נקנסה היום (ראשון) ב-30 אלף שקל בעקבות העיכוב בפתיחת המשחק אמש (שבת) מול הפועל באר שבע. כזכור, המשטרה הודיעה שאצטדיון דוחא לא מאושר כשעה וחצי בלבד לפני שריקתהפתיחה, ורק אחרי שהוסרו שלטים לא חוקיים שהותקנו באצטדיון, ניתן האור הירוק לפתוח את המשחק באיחור של שעה וחצי.

"משטרת ישראל התריעה בדבר כוונתה לסגור את האצטדיון יום לפני המשחק וגם ביום המשחק עצמו עמדה על כך שלא יתאפשר קיומו אלא אם יוסר השילוט. חרף כל זאת בחרתם להתעלם מדרישות המשטרה במודע ובמתכוון תוך זלזול בוטה בכל הגורבים המעורבים, ועמדת קיומו של המשחק בסכנה", נזפה המנהלת בנימוק להחלטה. "למנהלת נגרמו נזקים ממשיים כתוצאה מהתנהלות זו, אשר זתכה לפרסומים שליליים נרחבים בכל כלי התקשורת. פגעתם במאמצים הניכרים של המנהלת לאתר שותפים ונותני חסות מהעולם העסקי והצגתם את הכדורגל הישראלי באור גרוטסקי, לא מקצועי ושכונתי".

גם בהתאחדות שוקלים להעמיד לדין את סכנין על כך שבעקבות פעולות שלה המשחק נדחה ואף כמעט בוטל.

במשטרה סיפרו אמש ש"כשהגענו לאצטדיון ביום המשחק, לא האמנו שהלדים שם. זו חוצפה. בשישי סכנין שלחה לנו תמונות של האצטדיון בלי הלדים, אלא רק עם הפרופילים".

אבל גם לסכנין יש טענות. "השלטים לא מהווים שום סכנה, יש אותם בכל מקום. כנראה שקל להיטפל לסכנין". בקבוצה זועמים גם על באר שבע שלטענתם ליבתה את האש. "עד שהכל הסתדר, באר שבע הקשתה עלינו ולא רצתה לשחק. חבל שזה ככה", אמרו בסכנין.

בני סכנין מסרה בתגובה רשמית לעונש: "עמלנו נחרצות על מנת לקדם את הכדורגל ולהשלים אווירת מגרש מודרנית עם לוחות אלקטרוניים כפי שנהוג במגרשים הנחשבים למשובחים, אבל לצערנו קיבלנו ערימת אבני נגף וחוסר הבנה לעשייה הנפלאה שלנו. ההחלטות אשר מנעו את קיום המשחק גרמו נזק רב למועדון ברמת המוניטין וברמה הכלכלית, עם זאת נרתמנו לקביעת המשטרה ובמבצע חסר תקדים פונו הלוחות האלקטרוניים דבר אשר גרם לעיכוב בשעת הפתיחה של המשחק.

"אנחנו מלאי הערכה וכבוד לקהל הרב שלנו אשר המתין זמן רב מחוץ לאיצטדיון ובתנאים לא קלים עד שהתירה המשטרה את כניסתו. עם זאת כולנו הערכה והתנצלות לקהל של הפועל באר שבע על כלל השתלשלות האירועים".

בירם כיאל עם שחקני בני סכנין
זלזול בכדורגל הישראלי כולו? שחקני סכנין מחכים להחלטה אמש | מאור אלקסלסי

ערב סוער עבר אתמול (שבת) על סכנין, שהחל עם פארסת דחיית המשחק מול הפועל באר שבע והסתיים ב-0:0 בדוחא. מקצועית, במועדון מרוצים מפתיחת העונה שזימנה לקבוצה שלושה משחקים קשים מאוד במחזורי הפתיחה, מהם יצאו עם 4 נקודות והרבה מחמאות, כשגם ההפסד למכבי חיפה מגיע רק אחרי דרמה בתוספת הזמן.

"יש לנו קבוצה מצויינת. הוכחנו את זה מול כל אחת מהגדולות ועכשיו נצטרך להוכיח את זה מול קבוצות שעל הנייר אנחנו צריכים לנצח", אמרו במועדון.

בקבוצה התאכזבו מחוסר החדות מול השער, אבל ציינו שהיו עדיפים על באר שבע ברוב שלבי המשחק.

בקבוצה התאכזבו מחוסר החדות מול השער, אבל ציינו שהיו עדיפים על באר שבע ברוב שלבי המשחק.