הפועל חיפה מעודדת למרות הפציעות: "הוכחנו שיש כלים על הספסל"

שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

אלישע לוי ממשיך בתקופה היפה, המחליפים נכנסו ועשו את השינוי והפועל חיפה בצמרת. כעת בקבוצה ינסו להכשיר את טאפוקו למשחק מול הפועל תל אביב, ומחכים לאיזוצ'וקוו

(גודל טקסט)

שמחה גדולה נרשמה אתמול (ראשון) בהפועל חיפה אחרי הנצחון על עירוני קרית שמונה (0:1). בחיפה לא הציגו משחק טוב אך היו יעילים מאוד כשאלון תור'גמן שוב הוכיח עד כמה הוא חשוב לקבןצה כשכבש את שער הניצחון דקות ספורות לפני הסיום. מלבד תורג'מן גם השחקנים גיא משפתי, איתי בוגנים ודודו אלטרוביץ' שנכנסו כמחליפים זכו למחמאות.

"הראינו שיש לנו כלים על הספסל . שלושתם שינו את המשחק והכניסו רעננות. יש פה שחקנים מצויינים בסגל ולא רק ה-11 של ההרכב", קבע גורם במועדון. בחיפה החמיאו מעל כולם למאמן אלישע לוי שממשיך בתקופה הנהדרת שלו במועדון.

שחקני הפועל חיפה חוגגים
רגעי שמחה. הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

כעת הפועל חיפה מתכוננת למשחק חוץ קשה מול הפועל תל אביב בתקווה להמשיך במומנטום. מי שייעדר מהמשחק בוודאות הוא קווין טאפוקו כשהמטרה היא להכשירו למחזור החמישי אך גם אליו הוא עדיין בספק. הבלם אנתוני איזוצ'וקוו נכח אמש באיצטדיון והבהיר שיחזור כעת לכושר אחרי שלא התאמן בשל בידוד.

מלבד הניצחון בקבוצה התעסקו כמובן גם בפציעה של בן והבה. הבלם שבר את הלסת התחתונה וייעדר כחודש לאור קיבוע. בקבוצה החמיאו לעלי כיאל שנכנס כמחליף והציג משחק שקט ובטוח.