אסיפה מקצועית טעונה באשדוד לקראת בית"ר ירושלים, אינברום חוזר

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד המורחק לצד ג'קי בן זקן | לילך וייס

רן בן שמעון הקרין לשחקניו קטעי וידאו ועבר איתם על הפעולות הרעות בהפסד לנוף הגליל, אולם גם העביר בסיום מסר אופטימי. הקשר החלים מקורונה ועשוי לשוב ל-11

(גודל טקסט)

שחקני מ.ס. אשדוד לא ישכחו עוד זמן רב את ההפסד שלהם להפועל נוף הגליל בשבת האחרונה. אתמול (שני) הושיב אותם המאמן רן בן שמעון במשך למעלה משעתיים לצפות בקטעי וידאו ערוכים וארוכים מהמשחק, עבר איתם על פעולות כושלות רבות ודיבר כמעט עם כל שחקן באופן אישי.

האסיפה המקצועית הארוכה היתה טעונה מאוד לאור שלושת הפסדי הליגה עד כה, אבל בסיומה שלח בן שמעון את השחקנים עם מסר חיובי על כך שהוא משוכנע שהסגל של הקבוצה מספיק איכותי כדי להשתחרר מהפתיחה הרעה של העונה.

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד מול קרבאח
אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד מול קרבאח | לירון מולדובן

מי ששב אתמול להתאמן אחרי היעדרות ממושכת הוא אור אינברום שהיה חולה בקורונה. הקשר חטף את הנגיף בצורה לא פשוטה ולא חש בטוב בימים הראשונים, אבל אתמול כבר העיד שהוא מרגיש מצוין וישחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון.

מי שעוד צפוי לחזור הוא גיל כהן, שמחר אמורה אשדוד לקבל אותו בחזרה אחרי שנעדר מהמשחק האחרון בגלל בעיה רפואית בפניו ועשוי לשוב היישר להרכב. מנגד, מי שיחמיץ גם את המשחק ביום ראשון הוא יעקב בריהון שסובל ממתיחה בשריר הירך והוא עוד רחוק מחזרה לאימונים.