קולו שוב בסגל דרום אפריקה, בהפועל תל אביב מקווים לחזרה חלקה

סיאנדה קולו שחקן הפועל תל אביב בחימום | אריאל שלום

אחרי שהבלם סורב להיכנס לישראל פעמיים, האדומים מאמינים שהבעיות מול הרשויות טופלו והסתיימו. צפוי לפתוח נגד הפועל חיפה

(גודל טקסט)

סיאנדה קולו נכלל בסגל הרחב של נבחרת דרום אפריקה לצמד המשחקים נגד אתיופיה בעוד כשבועיים וחצי ובהפועל תל אביב מקווים שהפעם הוא לא יתקל בקשיים כשישוב לישראל.

בחודשים האחרונים הבלם הדרום אפריקאי נתקל פעמיים בסירוב של הרשויות בישראל לאפשר לו להיכנס למדינה, תחילה ביולי ולאחר מכן באמצע ספטמבר. בעיות ניירת וביורוקרטיה גרמו לו לתסכול רב ומוצדק – בעיקר אחרי שבתחילת יולי ברשות האוכלוסין וההגירה טענו שסופק לו מסמך עלייה למטוס מזויף.

סיאנדה קולו שחקן הפועל תל אביב
צבר תסכול רב בחודשים האחרונים. קולו | דני מרון

כדי להימנע מתרחיש דומה בפעם השלישית בתוך כשלושה חודשים, בהנהלת הפועל תל אביב טיפלו בנושא ומאמינים בהפעם לא יתעוררו בעיות, וקולו יוכל להיכנס לישראל ללא בעיה אחרי שיסיים את המשימה הלאומית. בצל ההיעדרות הכפויה שלו, קולו רשם הופעת בכורה בליגה העונה כשנכנס בדקה האחרונה של המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת האחרון. נגד הפועל חיפה בסוף השבוע, הוא כבר אמור לפתוח במקום אדי גוטליב המורחק.

קולו נכלל ברשימה מוקדמת של 34 שחקנים שפרסם המאמן הבלגי הוגו ברוס והוא צפוי לשרוד את הניפויים אחרי שבחודשים האחרונים הפך לשחקן הרכב קבוע. דרום אפריקה משחקת ז' במוקדמות המונדיאל באזור האפריקאי ואחרי שני משחקים היא מקדימה את גאנה, אתיופיה וזימבבואה. הנבחרת שתסיים ראשונה, תעלה לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי