דור מיכה מירר בבכי, רוני לוי: "אכזבה גדולה, זה לא נעים"

דור מיכה, הפועל באר שבע | ברני ארדוב

קשר באר שבע התקשה להתמודד עם החמצת הפנדל הגורלי שלו. המאמן שלו אמר: "אני אוהב שחקנים שלוקחים את הדברים ללב"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד למכבי חיפה בגמר גביע הטוטו בתום דו קרב פנדלים. דור מיכה התקשה להתמודד עם החמצת הפנדל הגורלי שלו ומירר בבכי במשך דקות ארוכות.

מאמן באר שבע רוני לוי אמר אחרי המשחק: "אכזבה גדולה, כן. להפסיד בפנדלים זה אף פעם לא נעים. ב-0:1 הגענו למספר מצבים ויכולנו להכריע את המשחק ולגמור אותו. לצערי לא עשינו את זה וספגנו שער ואז בפנדלים כמו בפנדלים הכול יכול לקרות". על החילופים: "אבו עביד נפצע כשרציתי להכניס שני חלוצים כי חשבתי שמכבי חיפה חשופה למתפרצות. יש כמה שחקנים שלא עומדים לרשותי בצורה מלאה, אם זה שגיב יחזקאל או רוקאביציה. גם אביב סולומון הרגיש לא טוב והייתי צריך להחליף אותו. מכבי חיפה לחצה והכניסה שחקנים קדמיים. דור מיכה נכנס ורועי גורדנה נכנס כדי להחזיק כדור".

על סדרת המשחקים אליה נכנסו אמר לוי: "הלו"ז שלנו קשה מאוד וזה גם היה שיקול בבחירת ההרכב. עכשיו מחכה לנו מכבי תל אביב, שהיא קבוצה חזקה מאוד. נקווה לאושש את השחקנים ואני מקווה שלא נגלה דברים חדשים מבחינת פציעות מחר באימון. אנחנו רק בתחילת העונה ויש עוד דרך ארוכה. יש פה הרבה שחקנים חדשים, חסרים לנו כמה שחקנים בחלק הקדמי. באר שבע תהיה קבוצה חזקה מאוד העונה. בשבת אנחנו משחקים נגד קבוצה שניצחה את מכבי חיפה, אבל אנחנו בבית בטרנר ונעשה הכול כדי לנצח".

על דור מיכה: "בסדר, כמאמנים אנחנו אוהבים שחקנים שלוקחים את הדברים ללב. טבעי שהוא מאוכזב, אבל אין מה לעשות ואנחנו ממשיכים קדימה".