מכבי חיפה יורדת לקרקע: "מכבי פתח תקוה תמיד עושה לנו בעיות"

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מאוכזב לצד ירדן כהן שחקן מכבי פתח תקוה | מאור אלקסלסי

חגיגות גביע הטוטו הסתיימו והירוקים לא מקלים ראש ביריבה ביום ראשון: "הכאיבה לנו בעונה שעברה". בכר יערוך שינויים רבים

(גודל טקסט)

אחרי ששלח את התותחים הכבדים רק למחצית השנייה מול הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו, ברק בכר יעלה את ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו במשחק נגד מכבי פתח תקוה מחרתיים (ראשון, 20:15, ספורט4). משמעות הדבר שדולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד וסאן מנחם יפתחו. גם עלי מוחמד ורז מאיר אמורים לעלות ב-11 של האלופה, בעוד ג'וש כהן ישוב לעמוד בין הקורות למרות שרועי משפתי גילה יכולת טובה.

"מכבי פתח תקוה זו יריבה שתמיד עושה צרות למכבי חיפה", אמרו הבוקר במועדון, "לא צריך ללכת הרבה אחורה כדי להיזכר בתוצאות שהכאיבו לנו. זה קרה בעונה שעברה – יותר מפעם אחת". בקבוצה מקווים לירידה לקרקע של כל השחקנים אחרי חגיגות התואר שהשיגו שלשום והצוות המקצועי ישוחח על כך הרבה.

רועי משפתי, מכבי חיפה
ישוב לספסל. משפתי | ברני ארדוב

ברק בכר התייחס לזכייה בגביע הטוטו לקראת המשחק בראשון: "תמיד כיף לזכות בתארים, בטח בטווח כזה קצר. נרצה ליהנות מזה, אבל למנף את זה כבר למשחק הליגה הבא. נגד מכבי פתח תקוה אף פעם לא קל. בשנה שעברה מאוד התקשינו מולם וגם השנה היא עוד לא הפסידה בליגה. יהיה משחק קשה אבל צריכים לנצל את המומנטום מהתואר שזכינו בו, עם הקהל שלנו באצטדיון שלנו, לעשות משחק טוב ולנצח".

דין דוד הוסיף: "מכבי פתח תקוה קבוצה טובה ומאומנת. אנחנו עושים את כל ההכנות כדי להיות הכי מוכנים שאנחנו יכולים. אני מרגיש ממש כיף, אני שמח מאוד על התואר החשוב. עכשיו ממשיכים קדימה".