עירוני קרית שמונה-הפועל נוף הגליל: נוסבאום רוצה "ניצחון בכל מחיר"

יצטרך להצליח ללא תמיכת מכבי תל אביב. עמיר נוסבאום | מאור אלקסלסי

מוליכת הטבלה המפתיעה תנסה לשמור על הפסגה, גוטי יערוך בכורה (שבת, 19:00). קרית שמונה הלחוצה מחפשת ניצחון ראשון

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה

אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד, בקרית שמונה לא יסתפקו בדבר מלבד ניצחון על העולה החדשה. המאמן עמיר נוסבאום, יאלץ להסתדר ללא החלוץ המורחק מורגן פרייר וגם ללא המגן זיו מורגן שסובל ממתיחה חזקה בשריר רגלו ויעדר כשבועיים. מוחמד שכר ניסה להתאמן בימים האחרונים ובצוות הרפואי ינסו להכשיר אותו למשחק. אם הוא לא יוכל לפתוח, ייתכן שהמגן ניר דרורי יפתח בכנף.

"אנחנו מגיעים למשחק בית מאוד חשוב, בטח אחרי הפסד מאוד מאוד כואב בדקות האחרונות", אמר המאמן נוסבאום לקראת המשחק. "אנחנו מאוד רוצים את הניצחון הזה ואני מאמין שהוא הזה יעזור לנו בהמשך הדרך, לביטחון של השחקנים. יש פה קבוצה טובה, המטרה שלי במשחק הזה להשיג את הניצחון בכל מחיר. יותר כדורגל, פחות כדורגל, אבל להראות משהו אחר על המגרש".

מאמן עירוני קרית שמונה, עמיר נוסבאום
"ניצחון יוסיף הרבה ביטחון". נוסבאום | מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל

מהמקום הראשון המפתיע, הפועל נוף הגליל תעשה את הדרך לקרית שמונה במטרה לשמור על המומנטום ולצבור עוד נקודות שייתנו שקט וביטחון לקראת ההמשך. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הוא הבלם הברזילאי גוטי, שהתאושש מפריקת כתף ויחליף את דולב אזולאי החולה שיעדר. סולומון דניאל פצוע ובר כהן עשוי לפתוח במקומו בקישור.

"זה משחק מאוד קשה עבורנו ומאוד חשוב", אמר הבלם ג'ניה ברקמן, "הצוות הכין אותנו כמו שצריך, אנחנו עובדים מאוד קשה באימונים ומבינים שמה שעשינו עד עכשיו, זה כלום ושום דבר והכל נזיל בכדורגל. אנחנו רוצים להמשיך להיות צנועים, עם רגליים על הקרקע ולבוא לעשות את העבודה, בעזרת השם על המגרש על הצד הטוב ביותר".

ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל
"להישאר צנועים" ברקמן | לילך וייס

טריוויה

* מפגש ראשון בין הקבוצות בליגת העל, אחרי ששיחקו זו מול זו בעבר בליגה הארצית ובליגה הלאומית.

* בכל 13 המפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות ב-20 השנים האחרונות, לא נרשם אפילו ניצחון חוץ אחד. המאזן עומד על 1:5 לנוף הגליל בניצחונות ועוד שבע תוצאות תיקו, מתוכן חמש בקרית שמונה.

* הניצחון היחיד של קרית שמונה היה 2:4 ביתי שהושג ב-10 שחקנים באפריל 2007 בלאומית, בדרך לעלייה ההיסטורית לליגת העל.

* אם נחבר את סיום העונה שעברה, עירוני קרית שמונה ברצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, מאז ה-0:2 הביתי על מכבי תל אביב ב-25 באפריל.

* הפועל נוף הגליל עם הפתיחה הטובה בתולדותיה בליגת העל (עונה שלישית בסך הכול) ולראשונה גם ניצבת בפסגה. נזכיר שאת 2005/06 החלה עם ארבעה משחקים ללא הפסד (ניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד ואז שלוש תוצאות 0:0 רצופות) ובכל זאת ירדה בסיום העונה.

משחקי המחזור הרביעי

שבת, 17:45: הפועל ירושלים – בני סכנין (ספורט3)
שבת, 19:00: עירוני קרית שמונה – הפועל נוף הגליל
שבת, 20:00: הפועל תל אביב – הפועל חיפה (ספורט2)
שבת, 20:30: הפועל באר שבע – מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: מכבי נתניה – הפועל חדרה
ראשון, 19:30: מ.ס. אשדוד – בית"ר ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:15: מכבי חיפה – מכבי פתח תקוה (ספורט4)