המחזור הרביעי בליגת העל יוקדש לעמותת "זה בנפשי"

מחזור המשחקים בליגת העל יוקדש לעמותת "זה בנפשי" | אתר רשמי, מנהלת הליגות

בעקבות העלייה המשמעותית במספר הפניות למרכזי בריאות הנפש לילדים ובני נוער, מנהלת הליגות תסייע להעלאת המודעות עבור צעירים מתמודדי נפש

(גודל טקסט)

במסגרת פעילות "יחד למען הקהילה"  של מנהלת הליגות וקבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך, יוקדש מחזור המשחקים הקרוב בליגת העל לתמיכה בעמותת "זה בנפשי" הפועלת להעלאת המודעות עבור ילדים ובני נוער מתמודדי נפש. 

במדינת ישראל, ישנם למעלה מ-1200 ילדים ובני נוער המאושפזים במרכזים לבריאות הנפש, ועוד אלפי ילדים הנמצאים בטיפולים נפשיים בעקבות משברים חמורים אשר מגפת הקורונה העצימה והגדילה. עמותת זה בנפשי הוקמה כדי לשפר ולשדרג את איכות חייהם של ילדים ובני נוער המתמודדים עם משבר נפשי ובנוסף לתמוך בבני משפחותיהם המתמודדים עם סטיגמה חברתית קשה בנוסף לקושי הפרטי שלהם. 

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון אמר לקראת הפעילות המשותפת: "מנהלת הליגות וקבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך, חרטו על דגלן את הפעילות הקהילתית וחשיפת עמותות. התמודדות בני הנוער והמשפחות אינה פשוטה, אבל אני משוכנע שבעזרת תמיכה וסיוע מתאים, הם יוכלו להתגבר ולצאת לדרך חדשה. שחקני הליגה מחזקים ותומכים בכם".

מנכ"לית עמותת זה בנפשי, עירית גלוסקינוס ברקן: "בשנה האחרונה עלה מספר הפניות למרכזי בריאות הנפש לילדים ובני נוער ב-30 אחוז, מחלקות האשפוז עמוסות ומשפחות נשארות ללא מענה וסיוע. בניגוד למחלות בעלות תסמינים חיצוניים ונכויות, בעיות נפשיות אינן מוחצנות. אני מודה למנהלת הליגות על מתן החשיפה לעמותה ועל מתן הבמה לשיח על בעיות נפשיות של ילדים ונוער".