הפסד ראשון להפועל נוף הגליל, 1:0 לעירוני קרית שמונה בחוץ

שחקני עירוני קרית שמונה, הפועל נוף הגליל בעימות פיזי | לילך וייס

העולה החדשה שלטה והגיעה למצבים טובים יותר, אך למרות הרחקת שבירו (66), חבשי הכריע בפנדל (84) והעניק לצפוניים ניצחון בכורה. מהומה התפתחה עם שריקת הסיום

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל, שהגיעה למחזור הרביעי בליגת העל כמוליכת הטבלה באופן מפתיע, ספגה הערב (שבת) את הפסד הבכורה שלה העונה כשנכנעה בחוץ 1:0 לעירוני קרית שמונה. המארחת ניצחה לראשונה בזכות שער של עאיד חבשי בפנדל, ותקווה כי בסיום המחזור שלוש הנקודות ישאירו אותה במקום גבוה יותר מזה שבו הגיעה הערב – ה-13 בטבלה. עם שריקת הסיום, מהומה התפתחה לאחר שאובידיו ביק דחף את ויקי כחלון, בהמשך לעימות בין האחרון לרון פרץ.

כמו במשחקיה הקודמים, הקבוצה של ירון הוכנבוים פתחה את המשחק בסוג של הלם, אך ברגע שיצאה ממנו היא השתלטה לחלוטין על המשחק. אלא שעל אף שהכתיבה את הקצב, העולה החדשה לא הצליחה לתרגם את המצבים שלה לשערים ולקראת הסיום היא שילמה על כך ביוקר.

עירוני קרית שמונה, שב-13 המפגשים שלה עם נוף הגליל עד היום בכל המסגרות ניצחה רק פעם אחת, שיפרה את המאזן בדיוק בזמן ונמנעה מכניסה לבור עמוק יותר, אך בוודאי יודעת שהיכולת תהיה חייבת להשתפר בהמשך כדי לצאת מהחלק התחתון של הטבלה.

זיגוס ברטקוס שוער עירוני קרית שמונה
ניצחון בכורה לעירוני קרית שמונה. ברטקוס חוגג | לילך וייס
שחקן עירוני קרית שמונה עאיד חבשי חוגג שער
שלוש נקודות יקרות לכחולים. חבשי חוגג | לילך וייס

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, סטפן אקה, עלא ג'אפר, אובידיו ביק, נדב נידם, רועי קהת, מוחמד שכר, איתמר שבירו, סטפן מילושביץ'.

הרכב הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ': טימו מוזי, ג'ניה ברקמן, גוטי, ירין פרץ, אלי בלילתי, רועי שוקרני, פדרו סאס, אלעד שחף, והיב חביבאללה, סתיו נחמני.