הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי תל אביב, דור מיכה נפצע

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

הקבוצה מבירת הנגב התאוששה מההפסד בגמר גביע הטוטו והשיגה ניצחון ראשון על הצהובים לאחר שבעה מפגשים בכל המסגרות. אספרייה נגח את שערו הראשון באדום (5), רמזי ספורי הכפיל בשער ענק (61). הקשר נפצע בשריר ונאלץ לצאת. אלמוג הורחק בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו והפסד מתסכל בגמר גביע הטוטו, שבה הערב (שבת) הפועל באר שבע לנצח בליגת העל, ועשתה זאת בגדול עם 0:2 על מכבי תל אביב. כבר בדקה ה-5 צעדה הקבוצה של רוני לוי ביתרון כאשר הלדר לופס מצא בכדור חופשי את ראשו של דנילו אספרייה, שנגח את שער הבכורה שלו בבירת הנגב והעניק לקבוצתו יתרון מוקדם.

האורחת ניסתה לחזור למשחק, אך דווקא באר שבע הייתה זו שיכלה להכפיל את יתרונה כאשר כובש השער הראשון שעט חצי מגרש וסידר ליוג'ין אנסה מצב נהדר מול דניאל פרץ, אך הקיצוני של באר ששבע בעט לגופו של שוער מכבי תל אביב. שתי הקבוצות איבדו שני שחקנים כבר במחצית השנייה, כאשר עידן נחמיאס נפגע בכתפו ונאלץ לפנות את מקומו למתן בלטקסה, בעוד דור מיכה שנפצע בשריר הירך האחורי הוחלף על ידי רמזי ספורי.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי עם יוג'ין אנסה, תומר יוספי, מריאנו באריירו
שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי עם יוג'ין אנסה, תומר יוספי, מריאנו באריירו | דני מרון

במחצית השנייה הגיעה הקבוצה של ואן לוון למספר מצבים, כאשר דן ביטון פגע בקורה של הרוש (53). בדקה ה-60 טענו אנשי האורחת לפנדל לאחר מה שנראה כמו נגיעת יד של מיגל ויטור ברחבה, אך דקה לאחר מכן יצאו האדומים למתפרצת, שבסיומה מסר יוג'ין אנסה כדור לרמזי ספורי, שמתוך הרחבה בעט כדור אדיר ברגל שמאל היישר לחיבורים של דניאל פרץ, וזה כבר 0:2.

ואן לוון ניצל את כל חמשת החילופים שלו, אך שחקניו לא באמת הצליחו לסכן את אלה של רוני לוי, שסגר ניצחון גדול – הראשון שלו על מכבי תל אביב מאז 2008. מבחינת באר שבע, היא משיגה ניצחון ראשון על היריבה מקרית שלום לאחר שלא ניצחה אותה בכל שבעת המפגשים בין השתיים בעונה שעברה. האורחת לראשונה מאז 2007/8 פותחת עונה עם שני הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים.

משחקי יום ראשון בליגת העל:

מכבי נתניה – הפועל חדרה (19:00)
מ.ס. אשדוד – בית"ר ירושלים (19:30)
מכבי חיפה – מכבי פתח תקוה (20:15)