בבאר שבע ענו לואן לוון: "הדליק את כולם". פציעה מדאיגה למיכה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

שחקני הקבוצה מבירת הנגב חשו זלזול מצד מאמן היריבה במהלך השבוע: "הוא עשה טעות". הקשר הוחלף וסינן: "קרעתי את השריר". רוני לוי מרוצה לאחר ה-0:2 על מכבי תל אביב, שהיה ניצחונו הראשון על היריבה בליגה מאז 2008: "יש לנו פוטנציאל"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע חגגו ארוכות עם הקהל בתום ה-0:2 הגדול שהשיגו השחקנים של רוני לוי הערב (שבת) על מכבי תל אביב בטרנר. דנילו אספרייה (5) עם שער הבכורה שלו אצל הדרומיים ורמזי ספורי שנכנס כמחליף כבשו לזכות המארחת, שלא הצליחה לנצח את היריבה במשך שבעה מפגשים בכל המסגרות בעונה שעברה, והערב עשתה זאת כבר במפגש הראשון בין השתיים העונה.

עם זאת, המזל הרע נמשך מבחינתו של קשר הקבוצה דור מיכה. אחרי החמצת הפנדל המכריע בגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה, קשר הפועל באר שבע פגש הערב לראשונה את קבוצת נעוריו מכבי תל אביב, אבל נאלץ לצאת בדקה ה-32 בעקבות פציעה. עם ירידתו אל הספסל אמר מיכה לאנשי הפועל באר שבע: "קרעתי את השריר".

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה
שחקן הפועל באר שבע דור מיכה | דני מרון

שחקנים בהפועל באר שבע סיפרו בסיום המשחק כי מאמן האורחת פטריק ואן לוון העלה להם את המוטיבציה לשיא אחרי שהוא צוטט ביום חמישי לפני המשחק אומר שהוא שמח לקבל את הפועל באר שבע. גם אם מאמן מכבי תל אביב התכוון לומר שאחרי הניצחון על מכבי חיפה, טוב לקבל את הפועל באר שבע כיריבה איכותית, יצא לו משפט שכביכול מזלזל בשחקני הפועל באר שבע וזה הדליק אותם.

"דיברנו על זה בחדר ההלבשה לפני שיצאנו לכר הדשא", סיפר אחד משחקני הפועל באר שבע אחרי המשחק. "אמרנו שאנחנו הולכים לטרוף את הדשא. הוא עשה טעות שדיבר ככה גם אם לא התכוון. אנחנו הבנו שהוא מזלזל בנו וזה הדליק את כולם".

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי
מאמן הפועל באר שבע רוני לוי | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "יש פוטנציאל גדול מאוד, אני בטוח מאוד בקבוצה הזאת ואמרתי זאת לשחקנים לפני המשחק. יש הרבה שחקנים חדשים, כמה בחלק הקדמי שצריכים להיכנס לקצב טוב כמו ניקיטה רוקאביציה, דנילו אספרייה, שגיב יחזקאל ואיתי שכטר. הקבוצה כבר חזקה, ואני בטוח שהיא תהיה עוד יותר חזקה"

"הפוטנציאל גדול מאוד. צריכים לעשות רצף של ניצחונות ותוצאות טובות ואז נוכל לדבר גבוה"

"עברנו שבוע קשה מאוד פיזית. היה לנו משחק קשה מול בני סכנין ואז ברביעי פגשנו את מכבי חיפה"

"השחקנים הביאו יכולת אישית טובה מאוד אבל הם הביאו אותה בזכות היכולת הקבוצתית, העבודה וההשקעה. צריך להגיד מילה טובה לקהל".

"כשהבאנו את אספרייה הבאנו אליניב ברדה אמר שיש לו פוטנציאל להיות טוני וואקמה הבא. עכשיו האחריות היא עליו".

כובש השער השני רמזי ספורי אמר: "אין ספק שיש פה פוטנציאל לאליפות. יש פה שחקנים, הבעלים השקיעה הרבה כסף בשחקנים וכל הצוות שלנו רוצה להצליח, גם השחקנים. אנחנו רק צריכים להמשיך כך ולעבוד קשה ונצליח".