פטריק ואן לוון: "לא היינו מרוכזים, אני לא מרגיש שהיינו נחותים"

יפוצה. ואן לוון | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב לאחר ההפסד 2:0 מול באר שבע: "נמשיך לנסות להשתפר. מעכשיו הראש באירופה". דאגה עקב פציעתו של נחמיאס

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה הערב (שבת) לקרקע בצורה לא נעימה. הקבוצה של פטריק ואן לוון הגיע למפגש עם הפועל באר שבע על אדי הניצחון על מכבי חיפה במחזור שעבר, אך לא הזכירה במאום את הקבוצה שגברה על האלופה והפסידה 2:0 לקבוצה מבירת הנגב. דנילו אספרייה (5) ורמזי ספורי (61) העניקו את הניצחון לקבוצה של רוני לוי, ששבה לנצח את הצהובים לאחר שלא עשתה זאת בשבעת המפגשים האחרונים בין השתיים.

אם זה לא מספיק, הצהובים עם שני הפסדים בארבעת מחזורי הפתיחה, דבר שלא קרה לה מאז עונת 2007/8. בנוסף, איבדה מכבי תל אביב את עידן נחמיאס בפציעה מדאיגה, כאשר שחקן ההגנה נאלץ לרדת מהמגרש כבר בדקה ה-24, והוחלף על ידי מתן בלטקסה. כתפו של עידן נחמיאס קובעה והבלם יעבור מחר צילום כאשר לא ברורה כרגע חומרת הפציעה. קיים חשש לפריקה, סדק, מתיחת רצועות או כל פציעת כתף אחרת.

במכבי תל אביב מקווים שלא מדובר בפציעה ממושכת. בנבחרת ישראל הצטערו על המקרה כי נחמיאס היה מועמד לסגל לקראת סקוטלנד.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון
ואן לוון | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "לא היינו מרוכזים בדקות הראשונות ואז ספגנו את השער. היינו יכולים להיות הרבה יותר אגרסיביים במהלך המשחק. החזקנו בכדור ויצרנו מצבים טובים מספיק כדי לחזור למשחק, כך שאני לא מרגיש ששיחקו יותר טוב מאיתנו. במחצית השנייה רצינו להתקרב יותר ולהשיג את שער השוויון, אך ספגנו את השער השני ולא הסתדר כפי שרצינו".

על המשך הדרך: "נמשיך לנסות לעבוד ולהשתפר כדי לנצח בכל אחד מהמשחקים הקרובים שלנו, כך אנחנו מתנהלים". על המשחק הקרוב במסגרת הקונפרנסליג: "נתחיל לחשוב על המשחק הזה מעכשיו, ואני מקווה שנמצא את הדרך להגיע היטב למשחק הזה".