הפועל חדרה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה והשיגה ניצחון בכורה העונה

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם שובל גוזלן | ברני ארדוב

הקבוצה של אטפלד איבדה את אלמוג כהן באדום (26), וספגה משובל גוזלן (46) ומרמנטיני (90+2), בדרך למקום האחרון בטבלה

(גודל טקסט)

ברכות להפועל חדרה. לאחר שלוש תוצאות תיקו בשלושת המחזורים האחרונים, ניצחה הערב (ראשון) הקבוצה של מנחם קורצקי 0:2 בחוץ את מכבי נתניה וחגגה ניצחון בכורה בליגת העל לעונת 2021/22. המארחת שחיפשה גם היא ניצחון בכורה העונה הייתה לחוצה מאוד, ונותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-26 לאחר שאלמוג כהן תפס את שובל גוזלן שהיה בדרכו לשער וראה את הכרטיס האדום מרועי ריינשרייבר.

40 שניות מפתיחת המחצית השנייה, והאורחת הביאה את יתרונה המספרי ליתרון: שובל גוזלן קיבל כדור על סף רחבת המארחת, סידר לעצמו מצב בעיטה ובעט ברגל שמאל כדור שהלך לפינה את דני עמוס, 0:1 לחדרה, כשהחלוץ חוגג את שערו ה-40 בליגת העל. אוהדיה העצבניים של מכבי נתניה החלו לקרוא קריאות בגנות מאמנם ההולנדי, בעוד שחקניו העצבניים הרבו לעשות עבירות וספגו מספר כרטיסים צהובים.

שופט הכדורגל רועי ריינשרייבר עם שחקן מכבי נתניה אלמוג כהן, פארפה גיאגון
השאיר את חבריו בעשרה שחקנים. אלמוג כהן יוצא לאחר שהורחק | ברני ארדוב

שתי דקות בתוך תוספת הזמן גוסטבו מרמנטיני הוסיף השני וסגר עניין לאחר עמית מור מצא את הברזילאי, וזה כבש מול דני עמוס. חדרה סוף סוף חוגגת ניצחון, נתניה תצטרך לעבוד קשה כדי לצאת מהמצב אליו נקלעה.

המארחת ערכה דקה דומיה לפני פתיחת המשחק לזכרו של מאמן הכדורסל אריק אלפסי ז"ל, יליד העיר נתניה, שהלך בשבוע שעבר לעולמו לאחר מאבק במחלת הקורונה.

שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני עם עומר דנינו, אביאל בן חמו
חתם את תוצאת המשחק עם השער השני. מרמנטיני חוגג | ברני ארדוב

בשבוע הבא תפגוש הפועל חדרה את מ.ס. אשדוד, בעוד מכבי נתניה תצא למשחק חוץ באצטדיון דוחא מול בני סכנין.

עוד באותו נושא: הפועל חדרה, מכבי נתניה