ניצחון ראשון העונה למ.ס. אשדוד, 0:2 על בית"ר ירושלים

יתרון מוצדק. בילו ושחקני אשדוד | לירון מולדובן

המארחת הציגה יכולת נפלאה והשיגה נקודות ראשונות העונה על חשבון החבורה של קומאן, שכלל לא הצליחה לאיים על שערו של ג'רפי. סייף בישל שער יפהפה לבילו (38) וגם לצבטקוביץ' (45)

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד יכולה לנשום לרווחה בתום המחזור הרביעי בליגת העל. עד היום (ראשון) היא הייתה הקבוצה היחידה שלא צברה נקודות העונה, אבל הערב נהנתה מיכולת נפלאה של שחקני ההתקפה שלה וניצחה 0:2 מוצדק את בית"ר ירושלים, שמנגד נראתה רע מאוד לכל אורך 90 הדקות וכלל לא הצליחה לסכן את יואב ג'רפי בשער אשדוד – הצהובים שחורים סיימו עם אפס איומים למסגרת.

בית"ר ירושלים לא ניצחה באצטדיון הי"א באשדוד מאז דצמבר 2017 והיא קיוותה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שסיימה ב-1:1 נגד מכבי נתניה במחזור שעבר, אבל כבר מן הפתיחה היה ברור לאן נושבת הרוח. ארווין קומאן פתח עם ג'וסואה מחיאס כמגן ימני ועם אורן ביטון כמגן שמאלי, וקבוצתו כלל לא הסתדרה עם ההתקפה המהירה והטכנית של רן בן שמעון, בראשות קני סייף, עוז בילו ופאהד באיו שרשם שתי החמצות גדולות מול איתמר ניצן כבר בדקות הראשונות.

מרקו ינקוביץ', קשר בית
כלל לא איימו על ג'רפי. ינקוביץ' בסיום | לירון מולדובן

לשמחתו של בן שמעון, שתי הגבהות של קני סייף מצד שמאל הסתיימו עם שני שערים עוד לפני המחצית: בדקה ה-38 היה זה בילו שסובב כדור לחיבורים הרחוקים של ניצן, שהציל את קבוצתו מתבוסה, ועמוק בתוספת הזמן היה זה הבלם צבטקוביץ' שעלה להתקפה ומקרוב קבע 0:2, תוצאה שנשמרה עד לסיום. אוהדי בית"ר ירושלים, שגם אחרי השינויים שביצע קומאן לא זכו לראות דבר מקבוצתם, הגיבו בשירת "ביזיון" וקראו לשחקנים "להוריד את החולצות".

עוז בילו, שחקן מ.ס אשדוד
בית"ר ירושלים לא הופיעה למשחק, אשדוד ניצלה זאת היטב | לירון מולדובן

בזכות הניצחון, מ.ס אשדוד עם נקודות ראשונות העונה, זינקה מהמקום ה-14 והאחרון למקום ה-12, בעוד בית"ר ירושלים נותרה עם ארבע נקודות בארבעה מחזורים, מדורגת שמינית ועם לא מעט סיבות לדאגה.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, נאור סבג, ננאד צבטקוביץ', קני סייף (גיל כהן, 78), פיראס אבו עקל, עטאא ג'אבר (גל קעטבי, 78), עוז בילו (אמיר עגייב, 84), מתאוסיניו (שלו הרוש, 84), פאהד באיו (אור אינברום, 78).

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, דוד חוג'ה, אורן ביטון (רועי הרמן, 46), תמיר עדי (מקס גרצ'קין, 46), עומר לקאו (דוד דגו, 84), ניב זריהן (ירדן שועה, 46), אדווין ג'סי, ריצ'מונד בואצ'י (חלאופילו פלייטר, 78).

מהלך משחק:

0:1 למ.ס אשדוד: שער יפהפה של בילו העלה את המארחת ליתרון מוצדק. סייף הרים מצד שמאל, בילו השתלט נהדר על הכדור בקצבה הימני של הרחבה, הטעה את ביטון וסובב לפינה הרחוקה של ניצן

0:2 למ.ס אשדוד: עודה הוסיף דקה אחת של תוספת הזמן וממש בשניות האחרונות שלה הצליח הבלם צבטקוביץ' להכפיל את יתרון המארחת. סייף שוב הרים כדור מצד שמאל, הפעם כדור מצוין למרכז הרחבה שהבלם הצליח להגיע אליו ולנגוח מקרוב את שערה השני של אשדוד.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד