הפועל באר שבע הודיעה: דור מיכה סובל מקרע קטן בשריר

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה | דני מרון

הקשר שהוחלף מול מכבי תל אביב וסינן לספסל בדאגה כי קרע את השריר, עבר אולטרסאונד ונראה כי ייעדר לפחות מספר שבועות

(גודל טקסט)

בבדיקת אולטרסאונד שנערכה היום (ראשון) לדור מיכה התברר כי הקשר סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. כזכור, הקשר חש כאבים במהלך המשחק אמש מול קבוצת נעוריו מכבי תל אביב, ונאלץ לרדת מהמגרש. בקבוצה מבירת הנגב ככל הנראה ייאלצו להסתדר ללא מיכה לפחות לכמה שבועות. השחקן התרגש מאוד מהעידוד שקיבל מאוהדי הפועל באר שבע והבטיח שיחזור מהפציעה חזק כדי להחזיר להם על התמיכה והאהבה שהוא מקבל.

מיכה, שהיה בספק למפגש הפיקנטי מול הקבוצה בה גדל וכיכב לפני ששוחרר בשל פרשת הכדורגלנים והקטינות, עלה לשחק עם זריקה אך המשיך לסבול מחוסר מזל, ואחרי החמצת הפנדל המכריע בגמר גביע הטוטו בשבוע שעבר הוא נאלץ לצאת בדקה ה-32 בשל הפציעה בשריר. כבר עם ירידתו אל הספסל אמר מיכה לאנשי הקבוצה: "קרעתי את השריר".

עורך דין רועי רוזן
הצטרף להפועל באר שבע. עו"ד רועי רוזן | אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע הודיעה כי עו"ד רועי רוזן מצטרף למועדון כיועץ המשפטי. משרדו של רוזן נוסד בשנת 2010 ומאז עוסק במגוון רחב של תחומים מתוך עולם המשפט האזרחי, ובעיקר בתחומים הבאים: דיני ספורט, ליטיגציה אזרחית-מסחרית, משפט מסחרי כללי, דיני תאגידים, דיני עבודה, דיני חוזים ועוד. רועי, בן 42 נשוי ואב לשלושה ילדים.

עו"ד רוזן אמר: "אני שמח, גאה ומתרגש להצטרף למשפחת הפועל באר שבע. זהו כבוד גדול עבורי ואני מודה לאלונה ולכל המערכת על האמון. אני, מצידי, מבטיח לתת את השירות הכי טוב, יעיל ומקצועי שאני יודע, מכל הלב והנשמה. אדום עולה".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "אני מברך את עו"ד רועי רוזן על הצטרפותו למשפחת הפועל באר שבע. צירופו של רועי מהווה נדבך נוסף בחיזוק ההון האנושי של המועדון ומשקף נאמנה את שאיפותינו למצוינות על המגרש ומחוצה לו".