קרן השתלמות: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה, מחמוד ג'אבר | מאור אלקסלסי

שער עצמי של דניאל פלשר (20) ועוד אחד של עומר אצילי (69) סידרו לירוקים ניצחון שני העונה. ינון אליהו נפצע בכתף ופונה על אלונקה

(גודל טקסט)

שמונה ימים אחרי ההפסד הכואב למכבי תל אביב, ארבעה אחרי שניצחה את הפועל באר שבע בגביע הטוטו אחרי פנדלים וכשהיא עם הפנים למשחקים מול אוניון ברלין והפועל באר שבע, הצליחה מכבי חיפה לנצח הערב (ראשון) 0:2 את מכבי פתח תקוה, במשחק שנעל את המחזור הרביעי בליגת העל. שער עצמי חסר מזל של דניאל פלשר בדקה ה-20 אחרי בעיטה לא מוצלחת של דולב חזיזה סידר לירוקים את היתרון ובדקה ה-69 עומר אצילי הכפיל עם שער טיפוסי. מכבי חיפה שיפרה את מאזנה לשבע נקודות, מכבי פתח תקוה נותרה תקועה עם שלוש נקודות בלבד מ-12. אם זה לא מספיק למלאבסים, אז ינון אליהו נפצע בכתפו בצורה לא סימפטית בכלל במהלך המחצית השנייה לאחר עימות עם סאן מנחם. הפציעה של המגן נראית די קשה והוא הוצא מהמגרש באלונקה. למכבי חיפה, אגב, זה ניצחון בית ראשון בליגה על מכבי פתח תקוה מאז פברואר 2016.

מכבי חיפה, ששיחקה טוב אבל לא מדהים, תתחיל להתכונן עכשיו למשחק החוץ מול אוניון ברלין בקונפרנס ליג ביום חמישי וברק בכר כמובן יקווה שאין איזשהן פציעות חדשות או בעיות בריאותיות אחרות. במחזור הבא כבר מחכה להם משחק קשה מול הפועל באר שבע, שתגיע מעודדת אחרי הניצחון על מכבי תל אביב ועם שמונה ימי מנוחה. מכבי פתח תקוה, מנגד, הפסידה לראשונה העונה אחרי שלוש תוצאות תיקו ויכולה בסך הכול להיות די מעודדת כיוון שברוב שלבי המשחק היא לא נפלה מיריבה חזקה מאוד. עם זאת, הקבוצה של גיא לוזון חייבת להשתפר מבחינה התקפית. חסר לה שחקן יצירתי שינהל את המשחק והיחיד שאיכשהו היה פעיל מבחינה התקפית הוא לאמק בנדה, שגם לא עשה יותר מדי. גם דולב אזולאי ראוי לציון, אבל הוא לא שחקן התקפי כל כך שיעשה עבור הקבוצה את העבודה.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה
עכשיו עם הפנים לאוניון ברלין והפועל באר שבע. עומר אצילי | מאור אלקסלסי

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, ינון אליהו, דניאל פלשר, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, ירדן כהן, איתן אזולאי, עמית מאיר, ג'יימס אדניי, לאמק בנדה, מוחמד עוואד.