חזר הביתה: דור אלו חתם במכבי פתח תקוה עד סוף העונה

דור אלו עם אבי לוזון | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

המגן ישוב למלאבס אחרי כארבע שנים, צורף במהלך בזק בעקבות פציעת אליהו בהפסד למכבי חיפה: "מתנצל בפני מי מהאוהדים שנפגע ממני", אמר במעמד החתימה

(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי ההפסד למכבי חיפה בסמי עופר, מכבי פתח תקוה הודיעה על חזרתו של המגן דור אלו, שצורף בהחמת בזק גם בשל פציעתו של המגן ינון אליהו, שנפגע אמש בכתף באיזור עצם הבריח וצפוי להיעדרות של בין חודש לחודשיים.

אלו הינו שחקן חופשי ולכן יכול להצטרף לסגל באופן מיידי והבוקר חתם על חוזה עד לסיום העונה הנוכחית. "אני שמח לחזור הביתה כי אין כמו בבית", אמר אלו אחרי החתימה ולא שכח להתנצל על עזיבתו להפועל באר שבע ב-2017, "ואני מתנצל בפני מי מאוהדי מכבי פתח תקוה שנפגע ממני. אנחנו נצא ביחד לדרך חדשה ומוצלחת ושנשמח ביחד. נתראה במגרש". כידוע, אלו גדל במועדון ושיחק בקבוצה הבוגרת במשך חמש שנים, עד שנרכש על ידי האדומים מהנגב ומשם המשיך לבני יהודה ולהפועל קרית שמונה.

מכבי פתח תקוה לא רק איבדה אתמול את אליהו לשבועות הבאים, אלא גם ספגה את הפסדה הראשון העונה, לאחר שנוצחה 2:0 על ידי האלופה מכבי חיפה. בפתח תקוה הביעו אכזבה גדולה מהתוצאה, בעיקר לאור היכולת הפושרת שהציגו הירוקים. בקבוצה ממשיכים לחפש את הנצחון הראשון אחרי שלוש תוצאות תיקו ונכון לעכשיו וכפי שהיה לאורך כל משחקי ההכנה וגביע הטוטו, בולטת הבעיה בחלק הקדמי בהיעדר חלוץ גולר שאפשר לסמוך עליו.

המאמן גיא לוזון לא חסך דברי ביקורת מקבוצתו בסיום ואמר: "משחק רע מאוד שלנו, לא אגרסיבי, היינו רכים מבחינה הגנתית, פאסיביים ולא מעיזים מבחינה התקפית. היינו פרווה. מכבי חיפה קבוצה יותר טובה ממכבי פתח תקוה, אבל מכבי פתח תקוה לא יכולה להתבטל בצורה כזאת ולהפסיד בקלות כזאת. היינו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים, היינו צריכים לבוא להשפיע, כמו שעשינו בכל השנתיים האחרונות. זה לא קרה אתמול וניתן על זה את הדעת".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה
לא חסך בביקורת. גיא לוזון | מאור אלקסלסי

המצטרף הטרי, החלוץ הסנגלי אבליה אמבנגה שהגיע בכושר משחק לאחר שעזב באמצע העונה את דינמו מינסק, נכנס כעת לבידוד של שבוע ימים ולאחריו הוא צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה.