ברק בכר נוטה לפתוח עם שלושה בלמים בגרמניה, לביא וסטריין ייעדרו

ברק בכר מאמן מכבי חיפה | דני מרון

הקשר והמגן לא יוכלו לשחק גם נגד הפועל באר שבע. התלבטות בין דוד לדוניו בחוד לקראת אוניון ברלין (חמישי, 22:00, ספורט4)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמריא הערב (שלישי) לברלין לקראת המשחק ביום חמישי (22:00, ספורט4) נגד אוניון ברלין במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג. מי שייעדרו מהמפגש הם מוחמד אבו פאני, נטע לביא וריאן סטריין הפצועים. אבו פאני ייעדר כחודש, אבל הירוקים קיוו שהשניים האחרונים יוכלו לשחק נגד הפועל באר שבע ולאכזבתו של המאמן ברק בכר, הם ייעדרו ביום ראשון. ההערכה היא שהם ישובו על פגרת הנבחרות.

מי שימריא עם הקבוצה אחרי שהחלים מפציעה וגם יהיה בסגל, הוא בן שהר. החלוץ כבר חזר לפעילות מלאה, אבל לא נכלל בסגל למשחק נגד מכבי פתח תקוה בגלל שהספיק לערוך רק אימון אחד לפניו.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא
שחקן מכבי חיפה נטע לביא | מאור אלקסלסי

בכר מתלבט מאוד לגבי ההרכב וכן לגבי המערך, כשהנטייה היא לפתוח בברלין עם שלושה בלמים. גם בחוד יש למאמן התלבטות האם לפתוח עם דין דוד או גודסוויי דוניו, בגלל שהגנאי מצטיין במשחק הלחץ על שחקני ההגנה של היריבות.

"אין ספק שיש קסם במשחקים באירופה", אמר שחקן בקבוצה, "כמו נגד פיינורד גם כאן אנחנו רוצים לתת הופעה מכובדת ולא לצאת עם ידיים ריקות".

המשחק ביום חמישי ייערך באצטדיון האולימפי בברלין בגלל שאופ"א לא אישרה את אצטדיון אן דר אלטן פורסטריי של אוניון. מבחינת מכבי חיפה מדובר בחדשות טובות מכיוון שתחושת הביתיות של יריבתה תיפגע באצטדיון האולימפי הענק, שיציעיו מרוחקים מהדשא.