רוני לוי על חזרת רוקאביציה לסמי עופר: "כמובן שזה יהיה מרגש עבורו"

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים | מערכת וואלה!, .

מאמן הפועל באר שבע מתכונן למפגש עם מכבי חיפה במחזור הקרוב (ראשון, 20:45): "אנחנו משתדלים בלי קשר ליריבה תמיד להשתפר"

(גודל טקסט)

לאחר ה-0:2 המרשים על מכבי תל אביב במחזור האחרון, מתכוננת הפועל באר שבע לקראת המפגש המסקרן מול האלופה מכבי חיפה במחזור הליגה הקרוב. כזכור, שתי הקבוצות נפגשו בגמר גביע הטוטו, לפני שמונה ימים, כאשר הירוקים ניצחו ויצאו עם ידם על העליונה.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי התייחס למשחק החוץ הצפוי: "אנחנו משתדלים בלי קשר ליריבה תמיד להשתפר. זה משחק אחר, תנאים אחרים. נגיע הכי מוכנים. "אנחנו קבוצה רצינית, מאורגנת וחזקה. יש סיטואציות משתנות ויריבות שונות, נעשה הכל כדי לגרום לקהל שלנו לשמוח".

ניקיטה רוקאביציה שחקן הפועל באר שבע
פוגש את האקסית במחזור הקרוב. רוקאביציה | ברני ארדוב

המאמן התייחס למצב הפציעות, וגם למפגש הפיקנטי בין ניקיטה רוקאביציה לבין קבוצתו לשעבר: "לבד טיבי ומיכה, אני חושב שרוב הסגל יהיה לרשותנו. כמובן שעבור ניקיטה לחזור לסמי עופר אחרי 5 שנים נהדרות זה יהיה מרגש, אני כבר התרגלתי. תמיד נחמד לחזור למגרש כזה. אבל אנחנו מרוכזים במשחק ובהפועל באר שבע".

אור דדיה על ההפסד לירוקים בגמר גביע הטוטו: "זה כאב, היינו יותר טובים במשחק הזה. צריך לדעת להתרומם ולצמוח". על ההכנות למשחק: "יש המון שחקנים בכירים שעברו דבר או שניים, עברו משברים והצלחות. הם יודעים איך להכין ולעטוף את כולנו, גם הצעירים וגם המבוגרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי