מכבי תל אביב סחטה מלאסק לינץ 1:1 בקונפרנס ליג

הצהובים נראו לא טוב באוסטריה ופיגרו דקות ארוכות אחרי שער של הורבאת (11), אבל שמיר המחליף כבש (87) בבעיטה הראשונה למסגרת וחילק את הנקודות. מחזיקת הגביע עדיין בפסגת בית א'

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נפרדה הערב (חמישי) ב-1:1 מלאסק לינץ בחוץ, במשחק במסגרת המחזור השני בבית א' בקונפרנס ליג. בזכות התוצאה הזו, מחזיקת הגביע מוסיפה להוליך את הטבלה. הצהובים נקלעו לפיגור משער של סשה הורבאת בדקה ה-11, אבל עדן שמיר איזן בדקה ה-87,.

הצהובים לא נראו טוב הערב. מרכז ההגנה שלהם – עם שחר פיבן במקום עידן נחמיאס הפצוע – היה מבולבל ופגיע. האוסטרים הגיעו להזדמנות אמיתית ראשונה בדקה ה-11 וגם כבשו ממנה ולפני שמכבי תל אביב התאוששה, היא ניצלה מספיגה שנייה בתוך שתי דקות. לאסק המשיכה להגיע לחצאי מצבים ונעצרה אצל דניאל פרץ.

בצד השני החבורה של פטריק ואן לוון נראתה כבדה וחסרת רעיונות בחלק הקדמי. פטריק ואן לוון עשה שורה של שינויים, אבל עד הדקה ה-87 הקבוצה שלו לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת והשוער המארח אלכסנדר שלאגר היה מחוסר עבודה. למזלם של הצהובים, תרדמת קלה בהגנה האוסטרית אפשרה להם לאיים וגם לכבוש. ה-1:1 בסיום היא תוצאה שבהחלט מחמיאה להם הערב.

במשחק השני בבית, ה.י.ק הלסינקי ניצחה את אלשקרט 2:4 בארמניה. ריקו ריסקי (8), פיליפ ואלנצ'יץ' (57), רופה ריסקי (63) ואנתוןני אולוסאניה (90+1) כבשו עבור האורחת, ז'וזה אמבאלו (23) ואלכסנדר גלישיץ' (90) צימקו.

עדן שמיר שחקן מכבי תל אביב
שמיר אמר את המילה האחרונה | רויטרס

הרכבים

לאסק לינץ: אלכסנדר שלאגר, דריו מארשיץ', פטאר פיליפוביץ', יאניס לטאר, מרווין פוצמן, ג'יימס הולנד, פטר מיכורל, רנה רנר, סשה הורבאת, תומאס גויגינר, אלכסנדר שמידט.

מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, שחר פיבן, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, דן גלזר, דן ביטון, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, סטיפה פריצה.