ניצחון ראשון העונה: מכבי נתניה גברה על בני סכנין 1:3 בחוץ

גיאגון נעץ בפינה של קנדיל (7), שחוביץ' הכפיל (12) וזלאטנוביץ' חתם (90+6). מלמד רק צימק (21) וקוז'וך שעמד על הקווים של האורחת כמאמן זמני, הוביל את הצהובים-שחורים לשלוש נקודות

(גודל טקסט)

מזל טוב למכבי נתניה. הצהובים-שחורים גברו הערב (שבת) 1:3 על בני סכנין בחוץ במה שהיה ניצחון הליגה הראשונה שלהם העונה. רן קוז'וך עמד על הקווים כמאמן זמני במקום ריימונד אטפלד שפוטר והצעיד את נתניה לשלוש נקודות בזכות שערים של פארפה גיאגון (7), זלאטן שחוביץ' (12) ואיגור זלאטנוביץ' (90+6). גיא מלמד רק צימק נגד האקסית (21), אבל סכנין לא הצליחה להשלים את הקאמבק.

מכבי נתניה הציגה כדורגל דינמי ותוסס, שכלל הרבה מאוד תנועה של השחקנים ופארפה גיאגון אחד ומיוחד. השנהבי שמושאל ממכבי תל אביב כבר כבש צמד בדוחא בשנה שעברה ב-0:4 של בית"ר תל אביב בתם ים על סכנין בגביע, והצטיין גם היום. גיאגון כבש את הראשון, עורר מהומות בלתי פוסקות בחצי המגרש של היריבה וכל הזמן ניסה לייצר.

סכנין פיגרה במשך מרבית המשחק, ניסתה לחזור ורק צימקה בדקות בהן ההגנה של מכבי נתניה נראתה מבוהלת ולא מתואמת. מוטי ברשצקי עוד בעט לקורה, אבל המארחת לא התקרבה יותר מזה וירדה מנוצחת, כשזלאטנוביץ' נועץ את המסמר האחרון בתוספת הזמן. 1:3 לנתניה בסיום וכעת הפועל ירושלים נותרה הקבוצה היחידה בליגת העל ללא ניצחון.

שחקני מכבי נתניה חוגגים
חגיגה צהובה בדוחא | ברני ארדוב

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, ניקולה צ'ירקוביץ', מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, מרואן קבהא, איהאב גנאים, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, שיר צדק, רז שלמה, זלאטן שחוביץ', אביב אברהם, בוריס אנו, פארפה גיאגון, אמיר ברקוביץ', חן עזרא, איגור זלאטנוביץ'.

עוד באותו נושא: בני סכנין, מכבי נתניה