Sport1 Banner

עדיין בלתי מנוצחת: הפועל חדרה ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

דיא לבאבידי הפועל חדרה חוגג | לירון מולדובן

גדיר המחליף כבש ראשון (35), מתאוסיניו השווה כעבור שתי דקות, אבל לבאבידי ירה את ה-1:2 (64) וסידר לקורצקי ניצחון ראשון על בן שמעון

(גודל טקסט)

העונה המצוינת של הפועל חדרה נמשכת: הקבוצה של מנחם קורצקי ניצחה הערב (ראשון) 1:2 בחוץ את מ.ס. אשדוד ונותרה בלתי מנוצחת. אחרי שבמחזור הקודם היא ניצחה בנתניה וגרמה לפיטוריו של ריימונד אטפלד, חדרה נראה טוב גם מול הקבוצה של רן בן שמעון והשיגה 3 נקודות שקירבו אותה לפסגה. אשדוד היא היריבה האהובה על קורצקי, שהשיג ניצחון מספר 10 ב-20 מפגשים. זו הפעם הראשונה שהוא מנצח את בן שמעון כמאמן, בניסיון השביעי.

דיא לבאבידי הפועל חדרה חוגג
דיא לבאבידי הפועל חדרה חוגג | לירון מולדובן

מרמנטיני המצוין נפצע בפתיחת המשחק והוחלף על ידי מוחמד גדיר, שבדקה ה-35 כבש את הראשון לאורחים אחרי מהלך קבוצתי ובישול יפה של אוסמן. מתאוסיניו, שאיבד כדור בשער הראשון, השווה כעבור שתי דקות אחרי תגובת נגד מהירה של אשדוד. אלא שחדרה לא ויתרה ובדקה ה-64 דיא לבאבידי ניצל הרחקה רשלנית של הגנת אשדוד ומחוץ לרחבה ירה לפינה ופנימה. אשדוד, שבמחזור הקודם השיגה ניצחון בכורה מול בית"ר, חוזרת לסורה ושקועה עמוק בתחתית. וחדרה? היא ממשיכה את היכולת והיציבות שלה מהעונה שעברה ואם תמשיך כך, לא נתפלא אם היא תיאבק על מקום באירופה העונה.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, ננאד צבטקוביץ', נאור סבג, טימותי אוואני, זוהר זסנו, פיראס אבו עקל, מתאוסיניו, עטאא ג'אבר, קני סייף, עוז בילו, פאהד באיו.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', עומר דנינו, ג'ונתן סיסה, איבאילו מרקוב, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, דולב אזרואל, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

עוד באותו נושא: הפועל חדרה, מ.ס. אשדוד