מחווה לזכרו: קבוצת הנוער של בני יהודה תיקרא על שמו של בראל חדריה

סמ"ר בראל חדריה שמואלי | באדיבות המשפחה

ברק אברמוב החליט להקדיש את המחווה לחייל מג"ב שהיה אוהד מושבע של הקבוצה ונהרג בעת מילוי תפקידו: "הוא היה מודל לחיקוי וגאווה". משפחתו מסרה: "דמותו וסיפור חייו יהפכו להיות מצפן עבור השחקנים"

(גודל טקסט)

בראל חדריה שמואלי ז"ל ריתק מדינה שלמה כשנאבק על חייו ובסופו של דבר נהרג בעת מילוי תפקידו כלוחם מג"ב באזור הדרום. חדריה היה אוהד בני יהודה מושבע והיום הודיעה הקבוצה כי היא החליטה להנציח אותו ולקרוא לקבוצת הנוער של המועדון על שמו.

לפני משחק הבית הקרוב של קבוצת הנוער נגד עירוני קרית שמונה (שבת, 16:00), תקיים הקבוצה טקס מיוחד לזכרו של בראל בנוכחות משפחתו.

ברק אברמוב הבעלים של הקבוצה ספד לבראל ואמר: "בראל ז"ל היה מודל לחיקוי וגאווה עבור כל אחד ואחד מאיתנו. מותו השאיר אותנו כואבים ועצובים והחלטנו להנציח את שמו. סיפור חייו ופועלו ילוו את שחקני קבוצת הנוער בפרט ואת ילדי מחלקת הנוער בכלל. יהי זכרו ברוך".

משפחתו של בראל הגיבה למחווה הזו: "ההחלטה לקרוא לקבוצת הנוער של בני יהודה על שמו של בראל מרגשת במיוחד עבור מי שהיה אוהד מושבע של הקבוצה וליווה, מגיל 5, את המועדון בכל משחק. לא פחות מכך, דמותו וסיפור חייו מעורר ההשראה, יהפכו להיות מצפן עבור השחקנים הצעירים לערכי הרעות, האומץ, הדבקות במטרה ואהבת המדינה. מועדון בני יהודה הצטרף בכך למשפחה שלנו, משפחה כואבת שלא תשכח לעולם את בראל ותמיד תספר את סיפורו".