Sport1 Banner

מכבי תל אביב השיגה ניצחון שני העונה, 0:1 על הפועל ירושלים

הצהובים התקשו מאוד מול העולה החדשה, אך גררו כבש בבעיטה הראשונה של קבוצתו למסגרת (85) והעלה את ואן לוון למקום השביעי. גולסה עלה לדקות ראשונות העונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה הלך קשה, זה לא היה נראה יפה במיוחד, אך מכבי תל אביב הצליחה לגרד הערב (ראשון) את ניצחונה השני העונה בליגת העל – 0:1 על הפועל ירושלים. השחקנים של פטריק ואן לוון לא הצליחו לסכן יתר על המידה את השער של אדבאיו אדליי, ובעטו לראשונה למסגרת רק בדקה ה-85. למזלם של הצהובים, הבעיטה הזו גם נכנסה פנימה וסידרה למארחת שלוש נקודות במשחק לא טוב.

אייל גולסה עלה מהספסל לדקות בכורה העונה לאחר פציעה ממושכת. אוהדי הצהובים הביעו את תסכולם לאור רמת המשחק וקראו לואן לוון להתפטר, ושרקו בוז בחילופים שערך. הפועל ירושלים לעומת זאת ירדה למקום האחרון והיא עדיין ללא שער זכות בליגת העל העונה.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, שרן ייני, לואיס הרננדס, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, אדוארדו גררו, מתן חוזז, סטיפה פריצה.

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, נועם מלמוד, גוני נאור, אונדז'יי באצ'ו, מאור ג'רסי, רוסלן ברסקי, קלייטוס נומביל, אווקה אשטה, וויליאם אגאדה, עידן שמש.