מכבי נתניה הגישה תלונה לתובע ההתאחדות: "סגרו את אצטדיון דוחא"

אוהדי מכבי נתניה | ברני ארדוב

היהלומים פנו כנגד בני סכנין ומנהל האצטדיון בדרישה לסגור לאלתר: "בניגוד להודעת המשטרה, אוהדינו נסקלו באבנים על ידי אוהדי הקבוצה המקומית שלא עצרו לרגע. הגענו כדי להתחרות, לא כדי להילחם על חיינו"

(גודל טקסט)

על אף שעברו כבר שלושה ימים מאז האירועים המכוערים באצטדיון דוחא במפגש בין בני סכנין למכבי נתניה, הרוחות הסערות לא נרגעו ודעכו. היום (שלישי) היהלומים הגישו תלונה רשמית בפני תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, כנגד בני סכנין ומנהל אצטדיון דוחא בדרישה לסגור אותו ולמנוע קיום משחקים.

בעתירה הדגישו הצהובים כי הם התנגדו נחרצות להחלטה של מנהלת הליגות לאשר מלכתחילה את המגרש, למרות אישור שהתקבל ממשטרת ישראל. במועדון תהו בנוגע לקבלת האישור לאור המועד הנפיץ של המשחק, שהתקיים ביום בו ציינו בעיר את מאורעות אוקטובר 2000.

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | ברני ארדוב

האורחת, שיצאה מדוחא עם ניצחון 1:3, הראשון שלה העונה, טענה כי במהלך ההתמודדות "זכו" אנשי המועדון שישבו באזור לא סטרילי לאיומים מהאוהדים המקומיים, ואף הוסיפה כי "אם חלילה היו מגיעים לכדי ניסיון פגיעה ממשית בהם, לא היה מי שיגן על אנשי הקבוצה ומי שיעצור את האוהדים".

"בניגוד להודעת המשטרה", נכתב בהודעה, "אוהדי מכבי נתניה נסקלו באבנים על ידי אוהדי הקבוצה המקומית שלא עצרו לרגע גם כשנפגעו ילדים קטנים. מכבי נתניה הגיעה לאצטדיון דוחא כדי להתחרות, לא כדי להילחם על חייה. ולא, הפעם לא מדובר במונח מעולם הספורט".

לסיכום, הצהובים הוסיפו כי "מדובר במצב בלתי נסבל בעליל ושאינו מתקבל על הדעת, אשר מצריך בחינה מחדש של אישור משחקים באצטדיון זה. למען הסר ספק, אנו קוראים להתחאדות לכדורגל ומנהלת הליגה להודיע על סגירת האצטדיון לאלתר".