מכה לבית"ר ירושלים: ג'וסואה מחיאס עלול להיעדר כשלושה חודשים

ג'וסואה מחיאס שחקן נבחרת ונצואלה (מימין) מול לוקאס פאקטה שחקן נבחרת ברזיל | GettyImages, Edilzon Gamez

הבלם, שנפגע בהופעת הבכורה שלו בנבחרת ונצואלה, ינותח בעקבות השבר במרפק, בבירה נערכים להיעדרות ארוכה: "לכל דבר שקורה יש סיבה", כתב השחקן

(גודל טקסט)

ג'וסואה מחיאס חלם על הופעת בכורה בנבחרת ונצואלה וזכה להגשים את חלומו בלילה שבין חמישי לשישי כשפתח בהרכב בהפסד 3:1 לברזיל במוקדמות המונדיאל, אולם לצערו נפגע במרפק ונאלץ לנטוש את כר הדשא אחרי 45 דקות, אז נבחרתו הובילה 0:1 על הסלסאו, וכעת התבשר כי ייעדר תקופה לא מבוטלת מהמגרשים וזו בשורה לא קלה כלל גם עבור בית"ר ירושלים.

מיד לאחר המשחק דווח במולדתו כי ככל הנראה הוא סובל משבר במפרק, אבל החשש התאמת היום כאשר הבלם התבשר כי הוא ייאלץ לעבור ניתוח שייערך כבר מחר (ראשון). בבית"ר ירושלים ביקשו את הצילום שעשה השחקן וקיוו שאולי מדובר בפציעה קלה יותר שממנה הוא יוכל לשוב בתוך כחודש, אך כעת נערכים לכך שהבלם ייעדר לפחות חודשים. בבית"ר צפויים מחר לקבל את הפיענוח ואז יתברר סופית כמה זמן ייארך הליך השיקום עד חזרתו למגרשים, תקןפה שעלולה להימשך אף שלושה חודשים.

ג'וסואה מחיאס שחקן בית
ייעדר בשבועות הקרובים. מחיאס | דני מרון

זו מכה לא פשוטה לארווין קומאן, שגם כך בשבועות האחרונים נאלץ להסתדר ללא הבלם אוראל דגני – שלא אמור להיות כשיר גם למפגש נגד הפועל תל אביב.

מחיאס, שהצטרף לבית"ר ירושלים לפני כחודש וחצי וערך שלוש הופעות במדים הצהובים-שחורים, כתב בעמוד האינסטגרם: "הגשמתי חלום שהיה לי מגיל קטן ואני מאושר שערכתי הופעת בכורה בנבחרת. התוצאה מאכזבת, אבל אני סומך על הצוות המקצועי והחברים שלי שניראה טוב יותר בהמשך ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי. מחר אעבור ניתוח ואתחיל בשיקום במטרה לחזור כמה שיותר מהר. לכל דבר שקורה יש סיבה".