בשל מצוקת הבלמים: מארה נלקח בחשבון גם לתפקידי הגנה

שחקן בית"ר ירושלים קמסו מארה | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בעקבות הפציעות של דגני ומחיאס, קשר בית"ר ירושלים שערך אימון בכורה עם הקבוצה עשוי לשחק בהגנה. הגינאי התנצל בפני אנשי המועדון על הפרת הבידוד

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש ביום שני את הפועל תל אביב בבלומפילד, כשארווין קומאן וגל כהן שוברים את הראש באשר לתפקוד חוליית ההגנה, בעקבות ההיעדרות של אוראל דגני וג'וסואה מחיאס. ההולנדי צפוי לבחון לאורך השבוע את האופציה לשחק במערך של 4 ו-5 שחקנים בהגנה, כאשר מצוקת הבלמים הביאה לכך שהקשר קמסו מארה, שרק היום (שלישי) ערך את אימון הבכורה שלו עם הקבוצה, נלקח בחשבון כאופציה לחוליית ההגנה, לאחר שבעבר כבר שיחק בתפקידי הגנה, כבלם ומגן.

באופן עקרוני, ההחלטה לגבי שיתופו של קאמסו תתקבל רק לאחר שהצוות המקצועי יבין באיזה כושר הוא נמצא והאם ניתן להשתמש בו. הגינאי סיפר כי היה במסגרת מלאה ואף היה בשני משחקים של סגל גינאה לאחרונה, אך עד עתה לא שיחק דקת משחק רשמית העונה וגם לא במשחקי אימון, כך שייקח לו זמן להיכנס לכושר מלא. מארה התנצל בפני אנשי המועדון על הפרת הבידוד מצידו והסביר כי הוא מאוד התלהב שהוא בירושלים, ירד מתחת למלון להצטלם ומיד שב בחזרה.

מרקו ינקוביץ' פתח אתמול בהרכב של נבחרתו מונטנגרו בהפסד 2:0 לנורבגיה והשלים 90 דקות.

בנוגע לרוכשים פוטנציאליים, בשלב זה אין התקדמות. קבוצת הרוכשים מארצות הברית קיבלה לידיה את כל הנתונים, ובשלב זה לא קיבלה החלטה אם לפתוח במו"מ מול משה חוגג. בבית"ר ירושלים מעריכים בשלב זה כי אם לא יגיע בעל ממון יוצא דופן, אף רוכש לא יסכים לשלם על הקבוצה למשה חוגג בשלב זה, לאור העובדה כי גם אם יקבל אותה ללא תמורה, יש התחייבות לעונה הנוכחית ולשנתיים הבאות בסכום של קרוב ל-20 מיליון ש"ח שאותו רוכש חדש אמור לקחת עליו, ללא קשר להכנסות.