בירם כיאל כבש, סכנין ניצחה 0:1 את אשדוד וסיבכה אותה בתחתית

שחקני בני סכנין בירם כיאל, מוטי ברשצקי חוגגים | לירון מולדובן

פנדל של בירם כיאל (53) העניק לסכנין ניצחון חוץ יקר וסיבך את הביתיים. הקבוצה המאכזבת של רן בן שמעון נותרה מתחת לקו האדום

(גודל טקסט)

במחזורים הראשונים נראתה בני סכנין כמו פוטנציאל להפתעת העונה. מאז המומנטום של הקבוצה של שרון מימר נעצר, אבל ייתכן שהערב (שבת) היא יצאה לדרך חדשה, אחרי שניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד בחוץ. בירם כיאל כבש את שער הניצחון לזכות האורחת עם פנדל מוצלח בדקה ה-53, שסיים דקות טובות בודדות שלהם במשחק אבל הספיקה להם כדי לאגור שלוש נקודות ולרשום ניצחון שני העונה.

וממועמדת להפתעת העונה למועמדת לאכזבת העונה – מ.ס. אשדוד ממשיכה להתחפר בתחתית, והלחץ על רן בן שמעון גובר. אשדוד נותרה מתחת לקו האדום עם שלוש נקודות בלבד בשישה מחזורים, כשרק הפועל ירושלים מדורגת מתחתיה בגלל יחס שערים פחות טוב. הקבוצה מעיר הנמל הציגה יכולת פושרת מאוד לכל אורך המשחק, וגם כשנקלעה לפיגור והכניסה כלים התקפים בניסיון להגיב, לא הצליחה לסכן את השער.

שחקני בני סכנין חוגגים עם בירם כיאל
תרגמו את הפתיחה הטובה למחצית השנייה לשער יתרון. סכנין חוגגת | לירון מולדובן

המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות. מלבד ניסיון מסירה של גיל כהן שכמעט הפך לשער עצמי אומלל אחרי פספוס של יואב ג'רפי, לא נרשמו אירועים שאתגרו את שני השוערים. לחיצה קלה על הדוושה בפתיחת המחצית השנייה הספיקה לסכנין, אחרי דקות של לחץ. עוד לפני שכבש בפנדל את מה שהתברר כשער ניצחון, בירם כיאל סידר לניר לקס ולרז שטיין הזדמנויות מצוינות אבל הם החמיצו מקרוב. עד הסיום הכניס רן בן שמעון את כל הכלים ההתקפיים שלו, אבל גם ההזדמנות היחידה שהקבוצה שלו הצליחה לייצר – עם נגיחה של פאהד באיו מ-7 מטר, נהדפה אצל גד עמוס, שהצדיק את הצ'אנס על חשבון מחמוד קנדיל ממש בתוספת הזמן.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, קני סייף, פיראס אבו עקל, עטאא ג'אבר, מתאוסיניו, אור אינברום, עוז בילו, פאהד באיו.

הרכב בני סכנין: גד עמוס, ניקולה צ'ירקוביץ', מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, ניר לקס, איהאב גנאים, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, רז שטיין, גיא מלמד.