הפועל חיפה ניצחה 1:3 את הפועל נוף הגליל וחזרה זמנית לפסגה

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם אלן אוז'בולט | מאור אלקסלסי

אוז'בולט כבש למארחת (10), תורג'מן הכפיל (45+1) והחמיץ פנדל (73). סרדל הוסיף (82), שחף צימק. ממן הורחק בצהוב שני (64). האורחת טענה לפנדל מוצדק, אך שילוח התעלם

(גודל טקסט)

לאחר שיצאה לפגרת הנבחרות עם הפסד, שבה הערב (שבת) הפועל חיפה למסלול הניצחונות בליגת העל עם 0:3 על הפועל נוף הגליל. דווקא הקבוצה של ירון הוכנבוים הייתה זו שפתחה את המשחק בסערה וכבר לאחר 50 שניות סתיו נחמני מצא את עצמו לבדו מול אוהד לויטה, אך סחט הצלה משוער המארחת.

השער הראשון הגיע בצד השני, כשהתקפה יפה מאוד של הפועל חיפה הסתיים במסירה של סער פדידה לאלן אוז'בולט, והאחרון כבש לאחר מספר הטעיות (10). ארבע דקות לאחר מכן חגג חנן ממן גם הוא, אך השער שלו נפסל בשל נבדל במהלך. נוף הגליל המשיכה לתקוף ולחפש את שער השוויון, ונענשה דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כאשר אלון תורג'מן כבש מתוך הרחבה את השני.

שחקן הפועל חיפה אלן אוז'בולט
סיים התקפה נהדרת עם שער יתרון. אוז'בולט | מאור אלקסלסי

המחצית השנייה הייתה עתירה באירועים גם היא, כשמצב רדף מצב. בדקה ה-61 טענה האורחת לפנדל, כאשר אנתוני נגע בידו ברחבה, אך אביעד שילוח החליט לא לקבל את טענות אנשי ה-VAR. שלוש דקות לאחר מכן, ראה חנן ממן כרטיס צהוב שני והשאיר את הפועל חיפה בעשרה שחקנים. בצד השני, קיבלה המארחת פנדל, אך אלון תורג'מן החמיץ וקטע רצף של 20 כיבושים מהנקודה הלבנה עבור הפועל חיפה.

לירן סרדל הוסיף את השער השלישי בדקה ה-81, ואלעד שחף רק צימק עבור נוף הגליל בתוספת הזמן. אירוע חשוב נוסף שנרשם במשחק הערב הוא חזרתו של גל אראל שנכנס כמחליף בדקה ה-84 ושב לשחק לראשונה מאז מחזור הפתיחה, אז ספג פציעה בברכו. הפועל נוף הגליל סופרת שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, בעוד הפועל חיפה עולה זמנית לראש הטבלה.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, נועם כהן, איזוצ'וקוו אנתוני, ניסו קפילוטו, דודי טויטו, גיא משפתי, סער פדידה, לירן סרדל, חנן ממן, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

הרכב הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', טימו מוזי, ירין פרץ, ג'ניה ברקמן, דולב אזולאי, אלי בלילתי, רועי שוקרני, פדרו סאס, קוון פרייטר, לוואגה קיזיטו, סתיו נחמני.