למרות הפסד נוסף של מ.ס. אשדוד: בן זקן נותן אמון מלא בבן שמעון

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון | לירון מולדובן

למרות שהקבוצה כבר עם חמישה הפסדים אחרי שישה מחזורים, הבעלים אופטימי ומשוכנע שיש לו את אחד המאמנים הטובים בארץ: "יכולים להפתיע עם נקודות דווקא נגד הגדולות"

(גודל טקסט)

חשש כבד במ.ס. אשדוד אחרי ההפסד החמישי בשישה משחקים העונה, אמש (שבת) 1:0 מול בני סכנין באיצטדיון ה-י"א. "יש לנו את כל הסימפטומים של קבוצת תחתית", אמר שחקן בקבוצה. "גם כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו מפסידים. זה מתכון בטוח לקרבות הישרדות העונה".

מי שעדיין שומרים על אופטימיות הם ג'קי בן זקן ורן בן שמעון שמשוכנעים כי הקבוצה טובה ותביא עוד מספיק נקודות כדי להיחלץ מהתחתית ואפילו להתמקם במרכז הטבלה. בן זקן ממשיך להעריך את בן שמעון והוא משוכנע שיש לו את אחד המאמנים הטובים בארץ. בן שמעון בטוח שהסגל שלו מספיק טוב כדי להתמודד בהצלחה עם המצב הנוכחי והוא בטוח שאפשר לעשות תוצאות טובות גם בשלושת המשחקים הקשים שמצפים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע. "אנחנו יכולים להיות בעוד שלושה משחקים עם שמונה הפסדים מתשעה משחקים ואנחנו יכולים להפתיע עם נקודות דווקא נגד הגדולות".

בינתיים הקבוצה כבר עם עשרה שערי חובה בשישה מחזורים ורק חמישה שערי זכות. ניכר כי הייתה טעות להישאר רק עם באיו פאהד כחלוץ הטבעי היחיד בסגל. מי שיחזור למחזור הבא הוא חמודי כנעאן שהיעדרותו מפתיחת העונה מאוד מורגשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי