הפועל חיפה בעננים: "הרבה זמן לא היה סגל כל כך עמוק"

לא נתנו להפסד מהמחזור האחרון להשפיע. שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

מחמאות למשפתי ושחקני ההתקפה אחרי העלייה הזמנית למקום הראשון. בקבוצה ציינו את ההיענות של יואב כץ בבניית הסגל

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון 1:3 על הפועל נוף הגליל, שהחזיר את הקבוצה למקום הראשון בטבלה לפחות עד המשחק של הפועל באר שבע הערב. החניכים של אלישע לוי הגיעו אחרי שבמחזור הקודם רשמו את הפסדם הראשון העונה והחשש היה שהדבר יוביל לכדור שלג. "דיברנו הרבה על זה שאסור לתת להפסד להפוך למומנטום שלילי", אמר שחקן בקבוצה, "נוף הגליל התחילה את העונה מצוין והיה ברור לנו שאם ננצח, זה ייתן לנו שוב המון ביטחון".

בקבוצה החמיאו מאוד לגיא משפתי, שנכנס לעמדת הקשר האחורי ורשם יכולת טובה וכן לאלן אוז'בולט ואלון תורג'מן שסיים עם שער ובישול למרות שהחמיץ פנדל. בקבוצה היו מרוצים מאוד גם מהעובדה שגל אראל וקווין טאפוקו נכנסו אחרי היעדרויות ארוכות ורשמו דקות ראשונות. השניים אמורים להוות פקטור משמעותי בקישור של אלישע לוי ועם החזרה של סקו טורה, צפוי למאמן כאב ראש חיובי בנוגע לאיוש העמדות במרכז המגרש. "הרבה שנים לא היה סגל כל כך עמוק בקישור", אמר גורם במועדון, "ברור שכל קבוצה מעדיפה שיהיה לה עומק וראינו כמה זה חשוב עם כל הפציעות".

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם אלון תורג'מן
לא נתנו להפסד מהמחזור האחרון להשפיע. שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בחיפה החמיאו מאוד לבעלים יואב כץ, שהשנה העניק ללוי את כל מה שביקש ואחרי הפציעות שדרג עוד את הקבוצה. גם לוי כמובן זוכה למחמאות ובחיפה מקווים להמשיך ביכולת הטובה כשהמטרה נשארה להתברג בפלייאוף העליון ולהיאבק על מקום שמקנה כרטיס לאירופה.

מי שלא ישחק במשחק הבא הוא חנן ממן שהורחק אתמול בצהוב שני. הקשר עדיין לא מציג את יכולתו הגבוהה מהעונןת האחרונות, אך במועדון משוכנעים שהדבר דווקא יעורר אותו ושהוא יחזור לכושר טוב לאחר שיחזור מעונש ההרחקה. "חנן הוא עדיין אחד השחקנים הכי חשובים שלנו", אמרו במועדון, "כולנו סומכים עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי