דני עמוס: "כולם ידעו במועדון שמכבי נתניה אמורה להתפוצץ"

שוער מכבי נתניה דני עמוס | ברני ארדוב

שוער היהלומים התראיין ל-103FM אחרי ה-2:4 הגדול על מכבי תל אביב ואמר: "בני לם הכניס טירוף, ה-DNA שלנו הוא לשחק התקפי". וגם: אטפלד, גנדלמן ונבחרת ישראל

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

תחילת העונה של מכבי נתניה לא הייתה מוצלחת במיוחד, אך מאז הפיטורים של ריימונד אטפלד רושמים היהלומים שני ניצחונות בשני משחקים. אתמול (שבת) בני לם ערך את הופעת הבכורה כמאמן הקבוצה והוביל אותה ל-2:4 ענק על מכבי תל אביב. שוער הקבוצה, דני עמוס, התראיין הערב ל-103FM ודיבר על פתיחת העונה ההפכפכה של הקבוצה.

השינוי תחת בני לם: "בני הכניס איזשהו טירוף. מהרגע שהוא הגיע הוא רק דיבר איך אנחנו יכולים לעשות את זה, כמה אנחנו טובים וכמה הוא מאמין בנו. אמנם במחצית ראשונה זה פחות קרה אבל זה התפוצץ במחצית השנייה. זה בדיוק מה שחיכינו לו, כולם ראו את זה בתוך המועדון – אנחנו קבוצה טובה".

התוצאות הרעות במחזורים הראשונים: "היינו משחקים כדורגל טוב, אמנם היו דקות חלשות מאוד וזו הייתה נקודת התורפה שלנו – שם היינו סופגים הרבה. בתחילת משחק היינו מתקתקים את הכדור, מזיזים אותו מצד לצד ובאמת משחקים כדורגל טוב. משם שאבתי את הביטחון. מהאימונים, מהשחקנים, מאיך שהיינו מדברים – כולם ידעו שזה אמור להתפוצץ ואני שמח שאתמול זה קרה".

שוער מכבי נתניה דני עמוס
שאב ביטחון למרות ההפסדים. דני עמוס | ברני ארדוב

ההגנה בפתיחת העונה: "ברגע שאתה משחק התקפי אז החלק האחורי שלך יהיה יותר דליל. גם בעונה הראשונה כשהגעתי – כשנתנו רביעיות קיבלנו רביעיות. זה חלק מה-DNA של מכבי נתניה לשחק התקפי, בכל פעם שתצא קדימה ימצאו אותך עם התחתונים למטה. המטרה היא לתת יותר גולים ממה שנספוג".

מה קרה עם אטפלד? "הייתה אנרגיה פחות טובה בתוך המועדון. ריימונד אטוולד מאמן מצוין, השחקנים אהבו אותו למרות שכולם אוהבים להגיד שלא, משהו לא הסתדר, וזה קורה בכל מערכת. הראשון שמשלם על זה בכדורגל זה המאמן".

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד
מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד | ברני ארדוב

על עומרי גנדלמן: "הוא היה אתמול מאוד מדויק וחד, אני מאוד אוהב את עומרי. הוא מקצוען ברמות מטורפות ויש לו את כל הנתונים הנכונים כדי להצליח. אני מאוד מעריך את הילד הזה, אני רואה את הקפיצה שלו בשנתיים האחרונות והלוואי והוא יצליח".

זימון אפשרי לנבחרת ישראל: "הנבחרת מבחינתי היא מעל הכול, המאמן קובע. אין לי מה להתעצבן ולכעוס, הצלחה של הנבחרת היא הדבר הכי חשוב. הלוואי ונצליח להתקדם ולהגיע למקום שאנחנו צריכים להיות. כל מה שאני יכול להתעסק בו זה מה אני עושה הכי טוב. מה שלא תלוי בי אין לי מה להתעסק בו – זה לא יביא אותי לשום מקום. אני מאוד רוצה להגיע לשם ולחזור למקום הזה אבל אני מבין שהדבר הכי חשוב זה ההצלחה של הנבחרת ומעבר לזה אין לי מה להתעסק עם זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי