רוני לוי: "זו פעם ראשונה בקריירה שאני עושה חילוף כזה"

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע | קובי אליהו

הפועל באר שבע גברה 0:1 קשה על מכבי פתח תקוה, המאמן שמע טרוניות והסביר את הכנסתו של טיבי במקום רוקאביציה: "הרגשתי שהקבוצה חשופה. לגיטימי שהקהל ירצה רמה גבוהה יותר, אבל אני ראיתי הרבה שמחה במשחק". גיא לוזון: "אם נמשיך לשחק ככה, התוצאות יגיעו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

האם הפועל באר שבע בדרך לאליפות? הקבוצה של רוני לוי השיגה הערב (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות, 0:1 על מכבי פתח תקוה, ושבה אל הפסגה. באר שבע הציגה הפעם יכולת פושרת, אבל נהנתה משער ניצחון יפהפה של מריאנו באריירו שפתח את העונה בצורה נהדרת. אחרי שני הניצחונות על יריבותיה הישירות – מכבי תל אביב ומכבי חיפה, האדומים הוכיחו גם שיש להם אופי לקחת שלוש נקודות גם במשחקים שבהם הם לא טובים.

איתי שכטר הפועל באר שבע חגיגה
ממשיכים לנצח ולנצח. איתי שכטר חוגג עם הקהל והחבר'ה | קובי אליהו

רוני לוי מאמן באר שבע התייחס ליכולת הלא משכנעת של קבוצתו: "זה מסוג המשחקים מול יריבה מאוד קשה שעושה חיים קשים לכל קבוצה ולא חשבנו שזה יהיה קל. יש משחקים שצריך לנצח בכוח עם אופי והקרבה. לגיטימי שהקהל ירצה רמה גבוהה יותר, אבל אני ראיתי הרבה שמחה במשחק".

על החילוף של טיבי במקום רוקאביציה: "הרגשתי שהקבוצה מעט חשופה מבחינה הגנתית. זו אולי פעם ראשונה בקריירה שאני עושה את זה כמאמן. הייתה לי התלבטות לשחק עם מערך אחר. הייתה לנו הזדמנות להגדיל את התוצאה ולא עשינו את זה".

גיא לוזון נשמע מתוסכל לאחר המשחק: "עשינו כל מה שתכננו. הזזנו את הכדור טוב ו-75 דקות עשינו הופעה ממש טובה. ברור שיזכרו רק את התוצאה אבל אם נמשיך לשחק בסגנון הזה התוצאות יבואו ותוצאות טובות מאוד. לא נתפלל לאלוהים כי אלוהים לא קשור לכדורגל. צריך להיות אמיצים הגנתית והתקפית. הנקודות יגיעו".