"וילי, שומע? יש שוער בשער": חדרה מריצה את לבקוביץ' לנבחרת

play
שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ' עם עידו לוי | מאור אלקסלסי
לבאבידי העניק להפועל חדרה ניצחון חוץ על עירוני קרית שמונה 02:12

הקבוצה חוגגת את פתיחת העונה הנפלאה ומחמיאה ללבקוביץ' ששוב הצטיין בין הקורות. פלקושצ'נקו חוזר לכושר: "מרגיש שחזרתי לעצמי"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חדרה חגגו אמש (ראשון) במשך דקות ארוכות בשירים וריקודים בחדר ההלבשה את ניצחון החוץ 0:1 על עירוני קרית שמונה. בתום שישה מחזורים, חדרה עם פתיחת עונה נפלאה, מדורגת במקום השלישי ועדיין ללא הפסד. השוער רובי לבקוביץ' שוב קיבל מחמאות על יכולת מצויינת ובחדרה אף הוציאו במהלך הערב סטיקר ברשתות החברתיות, בו נכתב "רובי לנבחרת", עם רמז יותר מעבה לכיוונו של המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר. גם כובש השער דיא לבאבידי ועומר דנינו שעלה פצוע והתעקש לשחק קיבלו מחמאות בקבוצה.

מי שמנצח כעת על כל החבורה הזאת הוא המאמן מנחם קורצקי, שמצליח לאלתר פעם אחר פעם הרכבים ומערכים, כשהוא נאלץ להתמודד מתחילת העונה עם מכת פציעות והיעדרות של שחקנים משמעותיים מהסגל. אמש חסרו לקורצקי החלוץ הברזילאי גוסטבו מרמנטיני והקשר אביאל בן חמו, כאשר גם עומר פדידה עדיין לא חזר לפעילות.

הפועל חדרה מריצה את רובי לבקוביץ' לנבחרת ישראל
הגיע הזמן לזמן אותו לנבחרת? הסטיקר החדש של חדרה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"אנחנו באים לכל משחק צנועים, רוצים לעשות את הטוב ביותר", אמר הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שבעצמו חוזר לשחק אחרי פציעה ואמש כבר קיבל דקות ארוכות על המגרש. "נלחמים ומנסים להוציא שלוש נקודות. אני שמח שעשינו את זה גם הפעם".

על החזרה מהפציעה אמר הקשר: "אני מרגיש יותר טוב יותר, לאט לאט נכנס לכושר, מרגיש טוב ושחזרתי לעצמי, עדיין לא 100 אחוז אבל בדרך לשם. מקווה שהקבוצה תמשיך לשחק ככה ותמשיך לנצח. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה, אלא ממשחק למשחק. רוצים לבוא לכל משחק להילחם עם כל הלב שיש בחדרה ולהוציא את הטוב ביותר בכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי