שלומי אזולאי העניק להפועל ת"א 0:1 על בית"ר ירושלים בדקה ה-94

play
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם שלומי אזולאי החלוץ | אריאל שלום
ברגע האחרון: שלומי אזולאי העניק להפועל תל אביב ניצחון על בית"ר ירושלים 03:55

ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, ביום הולדתו ה-32, החלוץ שעלה מהספסל נותר ללא כיסוי ברחבה ונגח לפינה הרחוקה של ניצן כדי להעניק לאדומים ניצחון מוצדק ולהחזירם למקום הרביעי. הצהובים שחורים שוב חוזרים מבלומפילד ללא ניצחון, במשחק בו הקהלים התפרעו והשליכו חפצים

(גודל טקסט)

זה היה ערב סוער באצטדיון בלומפילד וכבר נראה היה שהוא ייזכר לרעה בעקבות התנהגות שני מחנות האוהדים, אלו של הפועל תל אביב ואלו של בית"ר ירושלים שבין השאר גרמו לפתיחת המחצית השנייה באיחור, אבל עמוק בתוספת הזמן הוכרע המשחק שנעל את המחזור השישי: שלומי אזולאי, שעלה מהספסל כרבע שעה קודם לכן, נותר חופשי ברחבה, בן ביטון זיהה זאת והרים כדור מדוד היישר לראשו של החלוץ, שקבע 0:1 יקר, דרמטי ואפשר גם לומר שמוצדק לאדומים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים | אריאל שלום

19,100 צופים הגיעו לאצטדיון בלומפילד וסיפקו אווירה מחשמלת, אבל המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ודווקא החפצים הרבים שהושלכו משער 5 של האדומים ולאחר מכן משער 11 של האורחים מהבירה, במספר אירועים שגרמו לעצירת המשחק, היו האירועים המשמעותיים הערב בבלומפילד, אפילו גדולים יותר מהתקפה מתפרצת קטלנית של בית"ר ירושלים שבואצ'י היה צריך ולא הצליח לסיים עם כדור ברשת או מהעובדה שעידן ורד פגש את הקבוצה אותה הנהיג עד העונה שעברה ואפילו כבש בפתיחת המחצית השנייה, שער שנפסל בטענת נבדל גבולית.

ניר קלינגר, מאמן האדומים במשחקו האחרון ביציע זכר לעונש שספג על אירועי גמר גביע המדינה האחרון, ביצע חילוף כפול בדקה ה-78 בניסיון להכריע את המפגש – וזה השתלם לו בענק בתוספת הזמן, אז בן ביטון, אולי המצטיין במשחק, בישל לשלומי אזולאי את שער הניצחון. עבור החלוץ זו בהחלט סיבה למסיבה, גם אם הוא חגג מול אחת מהאקסיות בקריירה, לאור העובדה כי היום הוא חוגג את יום הולדתו ה-32 וכעת גם היותו גיבור המשחק הטעון.

חפצים שנזרקו לכר הדשא במשחק של הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים
התמונות המבישות שלא יישכחו. החפצים הרבים על כר הדשא | אריאל שלום

בזכות הניצחון שבה הפועל תל אביב למקום הרביעי בטבלה כשבמאזנה 11 נקודות והיא עצרה רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון. מנגד, בית"ר ירושלים רשמה משחק רביעי ברציפות בבלומפילד נגד הפועל תל אביב במסגרת הליגה ללא ניצחון, סופרת כבר ארבעה מחזורים ברציפות ללא ניצחון והיא נותרה במקום ה-11 עם חמש נקודות וניצחון בודד העונה.

תוצאות משחקי המחזור

הפועל ירושלים – מכבי חיפה 4:1

מ.ס. אשדוד – בני סכנין 1:0

הפועל חיפה – הפועל נוף הגליל 1:3

מכבי נתניה – מכבי תל אביב 2:4

עירוני קרית שמונה – הפועל חדרה 1:0

הפועל באר שבע – מכבי פתח תקוה 0:1