חושבת על העתיד: נתניה החתימה 3 צעירים על חוזים ארוכי טווח

שחקן מכבי נתניה לירון גבאי | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

לירון גבאי, אושר אליהו וגל גולדברג הצטרפו: "רואים חשיבות עליונה במחלקת הנוער ונמשיך להשקיע משאבים רבים בקידום שחקנים". אלמוג כהן עדיין בספק למכבי חיפה, שיר צדק חזר לאימונים מלאים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה מנסים בימים האחרונים להוריד את השחקנים אל הקרקע אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב. כבר ביום שני הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה מאוד נגד האלופה מכבי חיפה. המאמן בני לם יחסר את הבלם רז שלמה המורחק כשהקפטן אלמוג כהן עדיין בספק להתמודדות בשל רגישות במפשעה. מי שכן אמור לשחק במרכז ההגנה הוא הבלם שיר צדק, שסיים את המשחק נגד מכבי תל אביב עם כיווצים בשריר התאומים, אך ביומיים האחרונים חזר לאימונים מלאים וכעת נראה שהוא כשיר למשחק בחיפה.

בתוך כך ולצד הכנות הקבוצה הבוגרת, במועדון עוסקים גם בחשיבה לעתיד וביומיים האחרונים הוחתמו שלושה שחקנים צעירים על חוזים ארוכי טווח. הבוקר חתם החלוץ בן ה-19 לירוי גבאי שגדל במועדון וחוזר לעיר היהלומים אחרי מספר שנים במכבי חיפה. גבאי חתם על חוזה לשלוש שנים באמצעות סוכנו גלעד קצב והוא מיועד להשתלב כבר מעתה בקבוצה הבוגרת. החתמתו של גבאי מצטרפת לצירופו של הקשר אושר אליהו, שנרכש ממכבי חיפה והוחתם בקבוצת הנוער של נתניה באמצעות סוכנו עידן בן אבו. שחקן נוסף שצורף לקבוצת הנוער הוא החלוץ גל גולדברג שהגיע מהפועל רמת גן והוחתם גם הוא לשלוש שנים, באמצעות סוכנו ג'קי דהן. "מועדון הכדורגל מכבי נתניה רואה חשיבות עליונה בקבוצת ומחלקת הנוער וימשיך להשקיע משאבים רבים בקידום שחקנים במחלקות הנוער", נכתב בהודעה שהוציאה הקבוצה.