שרן ייני: "אנחנו מפרידים בין המשחקים בליגה לאירופה"

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב | אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

קפטן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול הלסינקי בקונפרנס ליג. ואן לוון: "צריכים להיות מוכנים" (חמישי, 17:30, ספורט1)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 17:30, ספורט1) אצל ה.י.ק הלסינקי במסגרת המחזור השלישי בבית א' של הקונפרנס ליג. הצהובים, שניצחו 1:4 את אלשקרט במחזור הפתיחה וסיימו ב-1:1 מול לאסק לינץ בחוץ במחזור השני, יקוו להשיג ניצחון שכבר בשלב מוקדם כזה יקרב אותם אל השלב הבא. הקבוצה הפינית הפסידה 2:0 ללאסק לינץ במחזור הפתיחה והתאוששה עם 2:4 על אלשקרט במחזור השני.

"זו לא קבוצה שפגשנו בעבר, זה אומר שאנחנו צריכים להיות מוכנים במאה אחוז לבלתי נודע", אמר מאמן הצהובים פטריק ואן לוון, "זה מה שאנחנו עושים בימים האחרונים, לוודא שאנחנו מתכוננים למשחק". על המשטח הדשא הסינתטי באיצטדיון בו יתקיים המשחק אמר: "זה לא משהו שהוא חדש לשחקנים שלנו, נכון שזה לא משטח שאנחנו משחקים עליו באופן קבוע. נסתגל לכך באימון".

גם הקפטן שרן ייני התייחס למזג האוויר הקר ולתנאי המגרש: "זה לא חדש לנו, אבל כן נצטרך להסתגל לתנאים. אני מאמין שיהיה בסדר גמור מהבחינה הזו". על המעבר המהיר בין משחקי הליגה לאירופה אמר: "אנחנו מקצוענים ואנחנו מפרידים את המשחקים כמו שצריך. התוצאות שלנו באירופה עד עכשיו היו בסדר גמור ונקווה להמשיך בקו הזה". על חשיבות המשחק למאבק בבית הוסיף: "זה משחק קריטי מאוד בעיניי. אני מקווה שהתוצאה תהיה תוצאה שנאהב".

בכל הנוגע להרכב שיפתח, עדיין לא ברור אם עידן נחמיאס ישוב למרכז ההגנה. המשחק ייערך על משטח סינטטי.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון
מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון | ברני ארדוב

ה.י.ק הלסינקי

אחרי שניצחה את אלשקרט במחזור הקודם, הלסינקי תנסה להפתיע גם את מכבי תל אביב שנחשבת לפייבוריטית למקום הראשון בבית. האחים רופה וריקו ריסקי, ביחד עם פיליפ ואלנצ'יץ' הסלובני, אמורים להוות את האיום העיקרי על הצהובים. יקוב טונאנדר, אטומו טנאקה וסבסטיאן דולסטרם פצועים וייעדרו.

המאמן טוני קוסקלה אמר: "מכבי תל אביב קבוצה יותר טובה ממה שהתוצאות שלה מראות. יש לה שחקנים ברמה מאוד גבוהה והיא לוחצת גבוה. אנחנו פוגשים יריבות חזקות וזה אומר שאנחנו חייבים להעלות את הרמה שלנו".

במחזור הקרוב תארח מכבי תל אביב את מ.ס. אשדוד בשני בבלומפילד.