הפועל תל אביב השיקה מדים מיוחדים לכבוד חודש המודעות לסרטן השד

שחקני הפועל תל אביב יואב תומר, פארליי רוזה, דן איינבינדר, שי אייזן | אתר רשמי, הפועל תל אביב

הקבוצה תופיע בתלבושת ורודה-שחורה נגד בני סכנין במחזור השמיני. המנכ"לית אודליה פרידמן: "אל תזלזלו, אל תתעלמו, אל תגידו 'לי זה לא יקרה'"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לכבוד חודש המודעות לסרטן השד מועדון הכדורגל הפועל תל אביב משיק סט משחק מיוחד להעלאת המודעות, מדים עמם יעלו שחקני הקבוצה במשחק הבית הקרוב, מול בני סכנין ב-31.10 ובהמשך העונה גם במשחקי החוץ. לצילומי התלבושת החדשה, אל שחקני הקבוצה הצטרפו טלי בוטביקה, שולי טצת ודנה טווינה, אשר החלימו מסרטן השד ומשתייכות לארגון "גמאני".

מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן אמרה: "במשך שנים, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב לוקח חלק פעיל ומשמעותי במסגרת חודש המודעות למחלה, בתקווה לעזור ולהשפיע, באמצעים שיש לנו. השקת המדים היא גולת הכותרת בשלל הפעילויות שעורך המועדון במהלך חודש אוקטובר עבור העלאת המודעות. אל תזלזלו, אל תתעלמו, אל תגידו "לי זה לא יקרה". גילוי מהיר יכול להציל חיים, לכו להיבדק".

מדי הפועל תל אביב לחודש המודעות לסרטן השד
המדים המיוחדים של הפועל ת"א לחודש המודעות לסרטן השד | אתר רשמי, הפועל תל אביב

דנה טווינה, שהחלימה מסרטן השד והשתתפה בצילומים: "לרגל חודש מודעות לסרטן השד, ערכנו צילומים עם שחקני הפועל ת"א למדים החדשים של השחקנים. כי יחד החלטנו להעלות את המודעות על מנת שנשים ייגשו להיבדק. אז לכל השחקנים והאוהדים של הפועל ת"א, תדאגו שהנשים שלכם יתאמו תור לבדיקת שד. כי גילוי מוקדם, מציל חיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי