ברק בכר: "יהיו רוטציות, זו תקופה עמוסה. סלביה חזקה מאוד"

מאמן מכבי חיפה ברק בכר | דני מרון

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק בקונפרנס ליג, גולדברג: "הם יודעים להעניש כשיש להם אפשרות" (חמישי, 19:45, ספורט4)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) את סלביה פראג במסגרת המחזור השלישי בבית ה' של הקונפרנס ליג. הירוקים פתחו את הקמפיין עם 0:0 ביתי מול פיינורד ובמחזור השני חטפו 3:0 מאוניון ברלין בחוץ. עכשיו הירוקים ינסו להפתיע ולהשיג ניצחון ראשון מול סלביה פראג, שפתחה עם 1:3 ביתי מול אוניון ברלין ובמחזור שעבר הפסידה 2:1 לפיינורד בהולנד.

שחקן מכבי חיפה גודסוויי דוניו
צפוי לפתוח. דוניו | רויטרס

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר לקראת המשחק: "היא קבוצה חזקה מאוד עם התקפה מצוינת למרות כל החוסרים. יש להם סגל מספיק טוב ואנחנו שיהיה משחק קשה. אני מסתכל ממשחק למשחק ואם אני מנתח את שני המשחקים בקונפרנס, אז הגענו למשחק מול פיינורד בהרכב חסר. נגד אוניון ברלין עשינו רוטציות. לא נראינו טוב, אבל עשינו את ההכנה הכי טובה כקבוצה. יכול להיות שנעשו טעויות מקצועיות. שיחקנו נגד קבוצה שבמקום החמישי בבונדסליגה אז אי אפשר לזלזל. נעלה מחר עם ההרכב הכי חזק, יהיו רוטציות כי אנחנו לקראת תקופה של עומסים. נטע לביא שחקן משמעותי וסבל מחוסר מזל גדול. אנחנו לא תלויים באף שחקן למרות שהוא שחקן חשוב מאוד".

מגן הירוקים שון גולדברג: "הגעתי למכבי חיפה כדי לשחק ולעזור לקבוצה בכל מה שצריך ואשתדל לעשות את זה הכי טוב שאני יכול. יש תחרות וזו תחרות בריאה. יש כמה שחקנים מצוינים על כל עמדה במכבי חיפה. אני לא מסתכל יותר מדי קדימה, אני חושב רק על המשחק מול סלביה. היא קבוצה מצוינת ואינטנסיבית, שיודעת להעניש כשיש לה את האופציה הזו".

מי שתורגל בחוד היה גודסוויי דוניו, שצפוי לקבל קרדיט אחרי שנכנס כמחליף וכבש במשחק הליגה נגד הפועל ירושלים. עמדת המגן השמאלי היא סימן שאלה נוסף. בכר שוקל להעניק מנוחה לסאן מנחם ששיחק מספר רב של משחקים העונה ולפתוח עם שון גולדברג או טאלב טואטחה בהרכב.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', שון גולדברג, טאלב טואטחה, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, דין דוד, עומר אצילי, גודסוויי דוניו.

תומאש הולש, שחקן סלביה פראג
סלביה תחסר מספר שחקני מפתח. הולש | אימג'בנק GettyImages, MB Media

סלביה פראג

האורחת יצאה לפגרת הנבחרות בטעם חמוץ, אחרי שהפסידה 2:1 לפיינורד ו-1:0 לספרטה בדרבי של פראג. עם זאת, מהפגרה היא חזרה עם 1:3 על סלובן ליברץ בזכות שערים של אלכסנדר בה, יאן קוכטה ופטר אולאינקה, שאמורים לפתוח בהרכב בסמי עופר. טראס קצ'ראבה שב נגד ליברץ אחרי היעדרות של חודש וחצי בשל פציעה בפניו והוא צפוי לשמור על מקומו ב-11. עם זאת, המאמן יינדריך טריפשובסקי ייחסר שלושה שחקנים פצועים מסגל נבחרת צ'כיה – תומאש הולש, לוקאש מאסופוסט ולוקאש פרובוד.

במחזור הליגה הקרוב תשחק מכבי חיפה מול מכבי נתניה.