קרע ברצועות הקרסול לעופרי ארד, חוסה רודריגס ייעדר נגד נתניה

play
במכבי חיפה מקווים שהוא יחזור בקרוב. עופרי ארד | מאור אלקסלסי
דוניו העניק למכבי חיפה ניצחון יוקרתי על סלביה פראג החזקה 03:22

בלם מכבי חיפה עבר סדרת בדיקות בעקבות הפגיעה באימון והצטווה למנוחה של שלושה שבועות: "יש פציעות שנשמעות נורא, זו לא אחת מהן", כתב באינסטגרם. הספרדי סובל מכאבי צוואר והוצא מהסגל, סטריין בתמונת ההרכב (20:45)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכת הפציעות במכבי חיפה נמשכת. ערב המשחק נגד מכבי נתניה (20:45) שינעל את המחזור השביעי בליגת העל, הירוקים הודיעו שהבלם עופרי ארד, שביום שישי סובב את הקרסול באימון ועבר סדרת בדיקות מקיפה, אובחן עם קרע ברצועות הקרסול ועל כן הצוות הרפואי החליט שעליו לנוח לפחות בשלושת השבועות הבאים, כך שהוא ייעדר כחודש לכל הפחות וייתכן שאף מעבר לכך.

מעבר למשחק הערב נגד מכבי נתניה, ארד יחמיץ בוודאות את המשחק בשבת באשדוד, את המפגש נגד סלביה פראג בקונפרנס ליג וכן את המשחק בקריית שמונה. אם ישוב תוך חודש, הוא עשוי להיות כשיר למפגש של הירוקים עם סיום פגרת הנבחרות ב-25.11 נגד אוניון ברלין.

שחקן מכבי חיפה עופרי ארד
ינוח בשלושת השבועות הבאים. עופרי ארד | מאור אלקסלסי

בעמוד האינסטגרם שלו כתב היום ארד: "יש פציעות שנשמעות נורא, זו לא אחת מהן. סובבתי את הקרסול, לא הכי נעים שיש, תוך שבועיים-שלושה אני חוזר חזק בכול הכח. צריך לקבל ולעבור בגבורה, בסוף יש משימות ומטרות שצריך לעמוד בהן".

עם זאת, גורמים המעורים בפרטים סיפרו כי פציעה מסוג זה עלולה לגרום גם להיעדרות של כשישה עד שמונה שבועות ועל כן הבלם יהיה תחת מעקב, בתקווה שאכן יוכל לשוב כבר לאחר פגרת הנבחרות.

חוסה רודריגס, רמי גרשון שחקני מכבי חיפה בחימום
הוצא מהסגל בעקבות כאבי צוואר. חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

ארד גם כך לא תורגל למשחק נגד נתניה הערב בעקבות הפציעה בסוף השבוע ובמרכז ההגנה הערב עשויים לפתוח בוגדן פלאניץ' ושון גולדברג. על עמדת המגן הימני ישנה תחרות בין רז מאיר לריאן סטריין, כשלא מן הנמנע שהאוסטרלי יהיה זה שיפתח בסופו של דבר.

שחקן נוסף שיחמיץ את המפגש הערב הוא הספרדי חוסה רודריגס, שהתלונן על כאבי צוואר, שוחרר מהמשחק וגם לא נמצא עם הקבוצה היום בבית המלון. לעומת זאת, לסגל היום ישוב מוחמד אבו פאני שהתאושש מפציעה. בשלישיית ההתקפה עשויים לשתף פעולה דולב חזיזה, צ'ארון שרי, עומר אצילי וגודסווי דוניו.